Ocena wątku:
Sharan 2.0 Konwerter ciśnienia problem z pracą silnika
19-06-2017, 23:12
Post: #1
Sharan 2.0 Konwerter ciśnienia problem z pracą silnika
Witam. Mam pewien problem. Po jakimś czasie od odpalenia coś dzieje się z obrotami. Silnik nie pracuje tak jak powinien, czasem auto gaśnie. Myślałem że to problem z gazem ale i na benzynie jest podobnie. Pod maską słychać głośne syczenie. Przypadkiem odkryłem, że da się to naprawić wyciągając wężyk z konwertera ciśnienia ( chyba tak to się nazywa).Syczenie ustaje, obroty się wyrównują. Po tym zakładam wężyk i przez jakiś czas jest okej. Później znów to samo. Ma ktoś jakiś pomysł ? Na filmie widać i słychać dokładnie o co mi chodzi https://www.youtube.com/watch?v=xH9IZpvSM4Y
Reklama

20-06-2017, 09:17
Post: #2
RE: Sharan 2.0 Konwerter ciśnienia problem z pracą silnika
Niestety nie mogę edytować....Wydaje mi się że jeszcze mógł coś pokombinować mechanik....bo jeden z wężyków po powrocie od mechanika był zawinięty izolacją razem z kablami, co raczej nie powinno mieć miejsca..może źle to wszystko popodpinał ? Jeśli ktoś wysłałby zdjęcia tej części z widocznymi połączeniami ze swojego auta to byłbym wdzięczny. Mógłbym wtedy porównać czy wszystko jest ok
20-06-2017, 10:27 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-06-2017 10:31 przez grzeczny_52.)
Post: #3
RE: Sharan 2.0 Konwerter ciśnienia problem z pracą silnika
http://www.fotem.pl/show/full/b639c745b6...19171a19d9



Pozdrawiam, Darek.
22-06-2017, 19:44
Post: #4
RE: Sharan 2.0 Konwerter ciśnienia problem z pracą silnika
Dzięki za fote... Wygląda na to że jest wszystko ok podpięte.. Ale nadal problem jest. Poprawia się tak jak już wcześniej pisałem- po odczepieniu wężyka. Sprawdziłem gdzie ten wężyk dochodzi i wyszło na to że do tego zaworu

[Obrazek: thumb?m=1&id=8125812&lng=pl]

Może teraz ktoś orientuje się co jest grane ? Do mechaników nie chcę odstawiać bo co odstawię to jeździ coraz gorzej.
24-06-2017, 18:34
Post: #5
RE: Sharan 2.0 Konwerter ciśnienia problem z pracą silnika
Niestety chyba nie doczekam się pomocy, ale poczytałem trochę na forach. Wychodzi na to, że ten wężyk jest od podciśnienia i dochodzi do EGR. Ludzie go zaślepiają, odłączają itp. Ja też od 2 dni jeżdżę z wyciągniętym wężykiem i w końcu auto nie głupieje. Jeździ tak jak powinno, więc już nic nie ruszam.




Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Wymiana silnika 1.8T AWC na inny kod silnika. axwell07 0 347 21-03-2023 18:06
Ostatni post: axwell07
  ATM sterownik silnika- potrzebna pomoc Miroo 7 1,870 07-09-2021 18:17
Ostatni post: Miroo
  Nierówna praca silnika na autostradzie i mleko na bagnecie macino1987 3 1,486 05-09-2021 19:45
Ostatni post: macino1987
  Specyficzna praca VR6 Marcel B. 2 928 30-06-2021 16:58
Ostatni post: Marcel B.
  Alhambra 2.0i ATM problem z dławienim tomasz.s 0 626 30-12-2020 12:25
Ostatni post: tomasz.s
  Sharan 2.0 ADY problem z jednym cylindrem madargostyn 4 1,406 07-10-2020 18:20
Ostatni post: wesol
  Problem z wycieraczkami Meg Megan 1 944 29-05-2020 12:19
Ostatni post: kalamb
  Czym sie różni kod silnika ALY od AUE i gdzie go znalesc 2.8 204km Mati1991 4 1,900 05-06-2019 07:05
Ostatni post: Mati1991
  Problem z automatem , praca w trybie awaryjnym i brak sterowania wszystkie solenoidy macino1987 14 5,552 23-04-2019 14:10
Ostatni post: macino1987
  SGA 1.8T AWC wymiana silnika/głowicy, od czego pasuje jarek_mizerski 31 16,744 25-02-2019 09:43
Ostatni post: adrek88

Skocz do:


Kontakt | Forum - VW Sharan, Ford Galaxy, Seat Alhambra - warsztat, porady, forum, galeria, pomoc, ogłoszenia | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Oklejanie samochodów - Agencja reklamy Starachowice - marecki.name