Ocena wątku:
zacinająca się turbina?
18-04-2017, 08:54 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-04-2017 09:06 przez krokodyl901.)
Post: #1
zacinająca się turbina?

.xlsx  11 6.xlsx (Rozmiar: 17.99 KB / Pobrań: 15) Witam! Proszę doświadczonych o opinię czy to zacinająca się regulacja turbiny? czy tak ma być? a może jeszcze coś innego?
Dodam jeszcze to
.xlsx  11 6.xlsx (Rozmiar: 17.99 KB / Pobrań: 15)


Załączone pliki
.xlsx  11 7.xlsx (Rozmiar: 18.92 KB / Pobrań: 1)
Reklama

18-04-2017, 09:47
Post: #2
RE: zacinająca się turbina?
miło by było gdyby logi itp. były umieszczone na stronie typu vaglog a nie w plikach do pobrania Dodgy
18-04-2017, 10:17
Post: #3
RE: zacinająca się turbina?
Tak bo przynajmniej nie ciosalbym sie z telefonu.

Cos chyba nie tak z map sensorem jest bo pewnie jakby zapodal tez loga 010 to atmosferyczne by wynosilo jakies 0.5 bara czyli jak w Himalajach.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
18-04-2017, 12:03
Post: #4
RE: zacinająca się turbina?

.xlsx  11 8.xlsx (Rozmiar: 19.46 KB / Pobrań: 8) Witam! Dziękuję za zainteresowanie. Przepraszam ale moje umiejętności posługiwania się ta techniką na razie ograniczają się do wklejania exel.
Co do ciśnienia atmosferycznego w 10 to jest OK. przeważnie poniżej 1000 i pokrywa się z innymi barometrami. Dołączam jeszcze taki ciekawy plik
18-04-2017, 19:14
Post: #5
RE: zacinająca się turbina?
Wez mi zrob loga dyn 011 i 010 razem. Rozumiem ze te logi robisz na choc 4 lub 5 biegu z pedalem gazu w samej podlodze?. Tylko czemu robisz je tylko od 1700 obr do 2400?



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
19-04-2017, 10:18
Post: #6
RE: zacinająca się turbina?
Witam! W zał. dynamiczny 10 i 11 razem. Dodam że wypalanie DPF zakończyło się 30km prędzej (tak się złożyło) tak że turbina też powinna być wypalona. Ja robię logi w przedziale 1700 do 2500 obr bo szukam przyczyn "czkawki" która występuje w takim zakresie.


Załączone pliki
.xlsx  10 11 4A.xlsx (Rozmiar: 12.48 KB / Pobrań: 4)
19-04-2017, 11:25
Post: #7
RE: zacinająca się turbina?
No i pa. Teraz jest calkiem okej. Czemu tam wczesniej jest przez ecm wymagane jakies 1700 mbar a tu teraz masz 2200 2300 i tyle dostaje. Atmosferyczne tez okej no okolo 980 mbar. Ja nie mam tu zastrzezen.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
19-04-2017, 12:13
Post: #8
RE: zacinająca się turbina?
Witam! W logach z "gazem do dechy" nie widać zacięć w pracy turbiny, natomiast ja mam wątpliwości co do jej pracy w warunkach zwykłej jazdy (zmiennych obciążeń). W tych logach widać że wymagane ciśnienie (zadane przez ECU) jest zmienne skokowo i tak jakby turbina nie nadążała za tymi zmianami albo mechanicznie (zacinanie, luzy kierownic kkk ) albo mapy ECU mają wady. Obecnie mogę potwierdzić: założenie kryzy ograniczającej max przepływ spalin przez EGR powoduje wyraźne osłabienie efektu "czkawki" natomiast nie rozwiązuje tego problemu.
19-04-2017, 21:04
Post: #9
RE: zacinająca się turbina?
Witajcie , z racji podobnego samochodu zawsze śledzę posty z udziałem BRT kiedyś szarpanie wyeliminowałem wymianą dwumasy tak było w moim samochodzie jednak ja nie o tym , ostatnio mój serdeczny przyjaciel z pracy miał w swojej ali / BRT / podobny przypadek jak krokodyl901 gość robił logi zmienił pare podejrzanych czujników tj. map sensor , czujnik temp. spalin , czyścił egr i przepływke nic nie pomogło szarpanie w okolicach 1800-2500 miał cały czas . Po wizycie u tunera w Jankach okazało się , że przyczyną był słaby kontakt elektryczny na jednym z pompowtrysków . Skończyło się sprawdzeniem oczyszczeniem i podgięciem styków kostki przy pompkach . Po tym zabiegu kolo ma święty spokój . Oczywiście nie sugeruję , że u kolegi jest to samo ale wygląda na podobny przypadek . Może po prostu warto sprawdzić dla świętego spokoju . Shy



AFN,AFN,BRT
19-04-2017, 21:36
Post: #10
RE: zacinająca się turbina?
Problem z pinami to problem znany. Tyle ze wywala blad i prosze nie pisac ze nie zawsze czy cos tam to ten temat mam obcykany dosc dobrze.

EGR polecam zaslepic nawet w BRT zaslepka-blaszka. Owszem wywali blad ale przynajmniej wyeliminuje sie go jako podejrzanego. Te egry dosc czesto robia problemy a nwet jeszcze nie wywalaja bledu.

Co do turbin w tych 2.0 to tak owszem maja problemy tez z pierscieniem od geometrii. Fakt nawet na wykresie widac ze sa problemy z falowaniem dolaodwania. Komp czyli ECM nie ma tu nic do gadania. nie slucha sie turbo. Zapewne troszke zasyfiala suszara i luz na geo.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.




Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Turbina przeładowuje na 1 biegu marti 6 3,781 10-09-2015 08:51
Ostatni post: marti

Skocz do:


Kontakt | Forum - VW Sharan, Ford Galaxy, Seat Alhambra - warsztat, porady, forum, galeria, pomoc, ogłoszenia | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Oklejanie samochodów - Agencja reklamy Starachowice - marecki.name