Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
Mody przed programem 1.8 T
|
19-02-2017, 17:20
Post: #1
|
|||
|
|||
Mody przed programem 1.8 T
Panowie chciałbym zasięgnąć porady kogoś bardziej doświadczonego w temacie 1.8 T.
Chodzi o to, że chcę w swoim Szariku podnieść moc przez sam program ( przynajmniej na razie:rolleyes Wiem,że bezpieczny program to 180 max 190 km. Wszystkie graty mam ori i moje pytanie brzmi, czy przed mapowaniem muszę usunąć kata?? Jeszcze jedno. Mianowicie w tej chwili świeci mi się check (na kompie wyszedł egr). Czy programem da się zaślepić egr czy muszę docinać blaszki?? |
|||
Reklama
|
|||
|
19-02-2017, 20:57
Post: #2
|
|||
|
|||
RE: Mody przed programem 1.8 T
Mysle ze z katem to Twój wybór. Bez kata wiadomo lepiej ;] tymbardziej z programem ;] Mialem audi 1.8t bez kata i zdecydowanie bylo lepiej ;]
na ori wydechach halasu ni wiecej ni mniej ;] |
|||
19-02-2017, 22:07
Post: #3
|
|||
|
|||
RE: Mody przed programem 1.8 T
Wiadomo, że kat w pewnym stopniu wyhamowuje spaliny a mniej oporów = lepsze rezultaty.
Ale zastanawia mnie tylko jedna rzecz. Mianowicie mam 2x sonda lambda, przed i za katem. Pierwsza wiadomo... nie ma znaczenia ale, czy jeśli wypruję wnętrzności z kata to czy druga sonda nie będzie czytać innej wartości spalin? |
|||
19-02-2017, 22:26
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-02-2017 22:31 przez marqs85.)
Post: #4
|
|||
|
|||
RE: Mody przed programem 1.8 T
A suszarkę do rozgrzewania kata masz?Ją też programowo trzeba wyłączyć po usunięciu. Mam program zrobiony ale kata nie usuwałem, jest ok ale w przyszłości planuję również go wywalić.
Co do sondy, 2 sondę zdaje się wyłączasz w ECU. |
|||
19-02-2017, 22:27
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-02-2017 22:34 przez PabloLG.)
Post: #5
|
|||
|
|||
RE: Mody przed programem 1.8 T
najlepiej swojego przyszlego speca zapytaj ;]
nie pamietam czy w audi mialem dwie czy jedna sonde.. ale nic sie nie dzialo. Ale przy chipie powinien ogarnac i sonde ps kiedys na forach widzialem dystans do drugiej sondy. |
|||
19-02-2017, 22:33
Post: #6
|
|||
|
|||
RE: Mody przed programem 1.8 T
Najlepiej od razu poszukać Downpipe ale nie wiem czy do sharana podchodzi.
|
|||
19-02-2017, 22:52
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-02-2017 22:59 przez lipa6.)
Post: #7
|
|||
|
|||
RE: Mody przed programem 1.8 T
(19-02-2017 22:33)marqs85 napisał(a): Najlepiej od razu poszukać Downpipe ale nie wiem czy do sharana podchodzi. Dokładnie to jest najlepsze rozwiązanie. Oglądałem gotowe DP do 1.8 T ale też nie jestem przekonany czy do Sharika nie będzie za krótki Co do 2 sondy jeśli da się wyłączyć to pewniej mój Czarodziej to ogarnie. A egra też z ECU można wyłączyć? marqus85 a w ogóle jakie wrażenia po wirusie??? Jest jakaś różnica??? |
|||
19-02-2017, 23:28
Post: #8
|
|||
|
|||
RE: Mody przed programem 1.8 T
Kolego, odsetek posiadaczy vanów SGA z silnikami T w stosunku do D jest mikroskopijny. Ja bym radził popytać na forach Audi/VW/Skoda gdzie zdecydowanie łatwiej o odpowiedzi bo tam targają z T lekko ponad 200 kucy.
|
|||
20-02-2017, 00:12
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-02-2017 00:13 przez wesol.)
Post: #9
|
|||
|
|||
RE: Mody przed programem 1.8 T
Powylaczac mozna praktycznie wszystko. Pamietac tez trzeba ze tuning beny jest kosztowniejszy jak diesla i mniej bezpieczny. Kata nie ma potrzeby wywalac bo nic to nie zmienia. Nie ramuje znaczaco wydechu.
Dobrze by ten soft ogarnial ktos mocno kumatu w te klocki jesli auto ma pojedzic. |
|||
20-02-2017, 11:24
Post: #10
|
|||
|
|||
RE: Mody przed programem 1.8 T
Dzięki za podpowiedzi
Zależało by mi właśnie na tym, żeby wszystko pozostało na swoim miejscu. A nie zamierzam z niego robić 300 konnej wyścigówki bo uważam, że przy tej budzie/masie jest to bez sensu Chcę tylko żeby był trochę żwawszy |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|