Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
VW Sharan 1.9TDi 115KM AUY + ARL Turbo + Chip
|
13-04-2013, 14:56
Post: #11
|
|||
|
|||
RE: VW Sharan 1.9TDi 115KM AUY + ARL Turbo + Chip
wirnik od czesci zimnej ogarnia spokojnie swoja robote. Niektorzy nawet robia tak ze zwykla suszarke od 110 czy 115 konnej wersji rozbieraja i wymieniaja wirnik czesci kompresora nanp wirnik od ARL. Samo to smigielko aluminiowe. Roztaczaja muszle zimną i styka. Turbo ARL ma tylko to do siebie ze ten wirnik czesci goracej ma oś bardzo grubą a wirniki od ASZ i slabszych maja cieniutką ośke. Roznica w tych suszarach to wlasnie kolo kompresji- ich srednica. Mozna zapodac sobie kolo kompresji nawet od czegos innego- od turbo od jakiejs renaulta czy jeszcze innego.
|
|||
Reklama
|
|||
|
30-12-2014, 15:50
Post: #12
|
|||
|
|||
RE: VW Sharan 1.9TDi 115KM AUY + ARL Turbo + Chip
PiottO i jak to chodzi po takim czasie ? Zima ,nuda wiec przegladam jakieś ciekawe tematy . Nie wiem sam co o tym myśleć mi tam chyba iele mocy
niepotrzeba z tego auta i zastanawiam sie nad samym programem ale widze że tutaj za wiele roboty nie było a efekt sporo lepszy |
|||
30-12-2014, 17:46
Post: #13
|
|||
|
|||
RE: VW Sharan 1.9TDi 115KM AUY + ARL Turbo + Chip
Zapier..) Śmiga bez problemu. W dalszym ciągu to co było zrobione to siedzi, nic poważniejszego nie było wymieniane poza olejem itd, wszystko na forum napisałem.
Jedyne co to w moim programie trochę za dużo paliwa podlewa i dymi jak dostanie ognia, miałem coś z tym robić .. ale stanęło na tym że nie ma sensu ładować kasy w remap, tylko jak będzie gotówka to coś innego będziemy myśleć. Ja bym Ci radził kupuj turbo ARL czy tam ASZ jak masz zdrowe / pewne( teraz jeszcze to potaniało ) i wtedy rób chipa. Tak jak piszesz dużo roboty nie ma/ kosztów duzych to nie generuje a satysfakcja i różnica jest. Jak wiele mocy nie potrzebujesz to dalej będziesz jeździł jak jeździsz, ale jak będziesz musiał przycisnąć to wtedy przynajmniej będzie czym .. a i Ty będziesz spokojniejszy że auto się wyzbiera ;-) |
|||
31-12-2014, 13:49
Post: #14
|
|||
|
|||
RE: VW Sharan 1.9TDi 115KM AUY + ARL Turbo + Chip
opcja wydaje się cikawa ale mówisz że sam program też całkiem dobrze odebrałeś w AUY ?
|
|||
31-12-2014, 14:47
Post: #15
|
|||
|
|||
RE: VW Sharan 1.9TDi 115KM AUY + ARL Turbo + Chip
Powiedzmy tak .. że przed programem ( gołym AUY ) ciężko mi się jeździło .. i raczej długo się nie zastanawiałem na program.
Zgadza się sam program zmienił całkiem sporo w porównaniu do serii bo nie tylko moc się zmieniła ale i zachowanie auta ( moment ). |
|||
28-07-2015, 08:26
Post: #16
|
|||
|
|||
RE: VW Sharan 1.9TDi 115KM AUY + ARL Turbo + Chip
jako ciekawostkę co można zrobić z AUY z Forda Galaxy
354km 590Nm http://www.racingforum.pl/index.php?show...=0&start=0 |
|||
05-04-2017, 08:41
Post: #17
|
|||
|
|||
RE: VW Sharan 1.9TDi 115KM AUY + ARL Turbo + Chip
Witam
Delikatnie odświeżam bo robię podobną podmiankę turbo ,ale akurat na hybrydę ARL-a i podobno muszla jest od BMW wiec nie trzeba nic modzic w przewodach i pasuje P&P oprócz przewodu przepływomierz-turbo kwestia skrócenia i połączenia przewodem gumowym na dwie opaski. Moje pytanko to jak się zachowuje taki modzik po czasie i ponad 160 gniadych również będę chciał zrobić lecz moment wolał bym bardziej użytkowy bo latam trasy z przyczepą i chciał bym przy tej samej dynamice zachować spalanie na podobnym poziomie i mam nową dwumase ori sachsa, półoś również z Torunia a przeguby zmieniał poprzedni właściciel bo auto mam pół roku zaledwie więc po założeniu tej turbiny czas na zrobienie chipa. PS: jest potrzebny ten czujnik ciśnienia od ARL czy starczy ori AUY |
|||
05-04-2017, 10:51
Post: #18
|
|||
|
|||
RE: VW Sharan 1.9TDi 115KM AUY + ARL Turbo + Chip
Turbiny serii gt to juz przezytek. Stare i mozolne mimo ze w sumie male to turbinki. Zapodaj jakas gtb. Poza tym juz ja wiem jakie sa tote hybrydy arl. Poza tym w turbinach nie tylko liczy sie srednica kola kompresji. Chodzi oto ze duza robote robibduzy wylot spalin czyli duze kolo kompresji i nowy typ sterowania lopatkami zmiennej geo. Pamietaj ze spalin jest ze 5 razy wiecej na wylocie jak powietrza pakowanego na tloki. Zalezy ile chcesz dmuchac to map sensor moze zostac ten stary bo jest do okolo 2600 mBar a ten od asz arl to jest do okolo 3000mBar.
|
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Chiptuning 1.9 TDI 115KM - gdzie wykonać? | cyba | 28 | 8,870 |
25-12-2023 03:15 Ostatni post: abramczyk_00 |
|
Zmiana turbo auy na arl | Chmielu | 3 | 1,258 |
03-12-2020 16:47 Ostatni post: wesol |
|
Chip 1.9TDi 110KM na? | SVR6 | 44 | 46,146 |
10-04-2020 06:57 Ostatni post: wesol |
|
Różnica osprzętu 1.9 asz (130km) i 1.9 auy (115km) | Chmielu | 11 | 4,962 |
19-10-2019 06:56 Ostatni post: Chmielu |
|
Chiptuning 1.9 TDI 115KM -Kraków. | miniu2000 | 0 | 1,252 |
05-11-2018 19:40 Ostatni post: miniu2000 |
|
Chip to 1.9 tdi 150 KM BTB | bajabaj | 22 | 19,538 |
02-04-2018 04:18 Ostatni post: wesol |
|
CHIP do Alhambry 2.0 TDI 2012 | luki233 | 12 | 7,629 |
17-03-2018 15:12 Ostatni post: wesol |
|
wymiana turbo z AUY na ARL | andrzej_7777 | 31 | 17,446 |
15-03-2018 22:02 Ostatni post: wesol |
|
Sharan AUY Tiptronic Chip ? | sebter | 24 | 8,467 |
21-06-2017 16:53 Ostatni post: slawiec |
|
Chip w Galaxy | borys03 | 22 | 9,648 |
25-05-2017 10:15 Ostatni post: wesol |