Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
Tempomat - założenie/aktywacja/problemy - wszsytko z tym związane
|
02-03-2020, 01:27
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-03-2020 01:53 przez rodzynek.)
Post: #231
|
|||
|
|||
RE: Tempomat - założenie/aktywacja/problemy - wszsytko z tym związane
(01-03-2020 14:03)pawelostry1 napisał(a): Dzięki za odpowiedzi. Zaznaczyłem na zdjęciu kostki przy kompie w które piny się wpiąlem. Proszę o sprawdzenie czy dobrze policzyłem. Plus wzięty z bezpiecznika nr 1, też dochodzi napięcie do manetki. No i tu jest błąd - porównaj wpięcie kabli do kostki silnika - masz lustrzane odbicie. Zobacz tu: http://vwgolfr32.co.uk/cruise_control/1-...ontrol.htm |
|||
|
Reklama
|
|||
|
02-03-2020, 02:21
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-03-2020 02:23 przez kalamb.)
Post: #232
|
|||
|
|||
RE: Tempomat - założenie/aktywacja/problemy - wszsytko z tym związane
Do 81 pionowej kostki ecu ma dobrze wpięte kable sprawdzaliśmy. Problem leży w kostce manetki albo w samej manetce. Nie „melduje” się sygnał resume. Pozostałe są, czujniki pedału hamulca i sprzęgła tez.
|
|||
02-03-2020, 03:00
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-03-2020 03:00 przez rodzynek.)
Post: #233
|
|||
|
|||
RE: Tempomat - założenie/aktywacja/problemy - wszsytko z tym związane
|
|||
|
02-03-2020, 09:56
Post: #234
|
|||
|
|||
RE: Tempomat - założenie/aktywacja/problemy - wszsytko z tym związane
Starałem się dodawać zdjęcia, żeby innym też się przydały. Przynajmniej pokazane co, gdzie i jak w silniku AWC. Chociaż Ja miałem wtyczke już z pinami, dlatego tylko wcisnalem przewody i gotowe.
Filmik również oglądałem. Wg instrukcji że strony 1 forum, wychodzi, że dobrze połączone. Z kolegą kalamb'em doszliśmy do wniosku, że wina powinna być w manetce. Podmienie na jakąś inną i dam znać, czy coś się udało. Jak nie to może masz rację i nie od tej strony patrzyłem na wtyczkę. Ale wpiete mam tak jak napisałem na zdjęciu. |
|||
02-03-2020, 10:21
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-03-2020 10:57 przez kalamb.)
Post: #235
|
|||
|
|||
RE: Tempomat - założenie/aktywacja/problemy - wszsytko z tym związane
Sprawdzę to dzisiaj dokładnie i zrobię opis na forum ponieważ są bardzo sprzeczne informacje
|
|||
02-03-2020, 19:43
Post: #236
|
|||
|
|||
RE: Tempomat - założenie/aktywacja/problemy - wszsytko z tym związane | |||
02-03-2020, 21:37
Post: #237
|
|||
|
|||
RE: Tempomat - założenie/aktywacja/problemy - wszsytko z tym związane
|
|||
05-03-2020, 00:59
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-03-2020 01:10 przez pawelostry1.)
Post: #238
|
|||
|
|||
RE: Tempomat - założenie/aktywacja/problemy - wszsytko z tym związane
Witam ponownie. Dzisiaj znalazłem chwilę czasu, żeby sprawdzić co z tym tempomatem. Kolega Rodzynek miał rację. Zrobiłem "lustrzane odbicie" mojego podłączenia i tempomat ożył.
Niestety zdjęcie z 1 strony forum z poradnika wprowadza w błąd, bo piny rozrysowane są od strony gniazd. Trzeba przyglądać się małym nr na kostkach i zgodnie z nimi podłączac. Poza tym wszystko się zgadza. Jak znajdę więcej czasu poprawie swoje zdjęcie z rzutem od strony pinów i wrzucę na forum, żeby każdy miał gotowca do silnika 1.8t awc. Dzięki wszystkim za pomoc i pozdrawiam. |
|||
06-03-2020, 17:30
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-03-2020 18:19 przez kalamb.)
Post: #239
|
|||
|
|||
RE: Tempomat - założenie/aktywacja/problemy - wszsytko z tym związane
Witam
Ponieważ panuje pewnego rodzaju zamieszanie związane ze sprzecznymi informacjami w kwestii podłączenia kabli do wtyczki ecu spróbuje to uporządkować. To jest większa część wtyczki T121 posiadająca 81 pinów i ta nas interesuje w kwestii podłączenia tempomatu. Górna część obrazka pokazuje od którego numerka zaczynają się kolejne rzędy i na którym kończą. według tych oznaczeń możemy policzyć piny do których będziemy się wpinać. TO OBRAZ OD STRONY KABLI I TU LICZYMY I SIĘ WPINAMY. Analogicznie odczytujemy opisy numeryczne na kostce manetki. Rozpiska pinów dla silników benzynowych: wtyczka manetki--------wtyczka ecu pin 2--------------------pin 75 pin 3--------------------pin 57 pin 4 i 7----------------pin 38 pin 5--------------------pin 76 pin 6 plus po stacyjce do bezpiecznika nr 2 Rozpiska pinów dla silników diesla 1.9 TDI (oprócz 2.0 TDI): pin 2------------------- pin 45 pin 3------------------- pin 44 pin 4 i 7----------------pin 14 pin 5--------------------pin 46 pin 6 plus po stacyjce do bezpiecznika nr 2 Rozpiska pinów dla silnika diesla 2.0 TDI: pin 2--------------------pin 21 pin 3--------------------pin 88 pin 4 i 7----------------pin 20 pin 5--------------------pin 44 pin 6 plus po stacyjce do bezpiecznika nr2 Dolna część obrazka pokazuje punkty odliczania w rzędach OD STRONY KONEKTORÓW. Należy zwrócić szczególną uwagę aby nie pomylić punktów odliczania od strony kabli ze stroną z konektorami bo to najczęściej spotykany błąd. opis dotyczy roczników od 2000 r czyli poliftowych. |
|||
|
10-03-2020, 22:41
Post: #240
|
|||
|
|||
RE: Tempomat - założenie/aktywacja/problemy - wszsytko z tym związane
Witam ponownie,
Panowie chciałem serdecznie Wam podziękować za cenne rady i zdjęcia które pomogły mi w założeniu tempomatu, dziś tego dokonałem bez pudła Wiązka i manetka zakupiona na allegro nówka sztuka Febi (jakoś nie ufam używkom może niepotrzebnie) założone w wolnej chwili w pracy od razu zadziałało i działa jak trzeba. Przy okazji wyciągnąłem sobie plusa po stacyjce do komory silnika do zasilania włącznika LPG bo miałem do tej pory podłaczone pod światło mijania i gaz odpalał się po załączeniu świateł tak gazownik to ogarnął Jedyne czego nie rozumiem to jak sprawdzam w blokach pomiarowych 01-silnik 08-bloki i blok 066 to mam w dwóch polach tempomat a nie jak pisaliście w jednym. Są 4 pola w pierwszym mam coś w km/h w drugim mam 0(1) dla wyłączników przy pedałach h-ca i sprzęgła w 3 polu mam też coś w km/h i w czwartym mam 0(1) dla kalwisza on-off tempomatu i przycisków set i res. Tu pisaliście jakoś inaczej ale nie przejmuję się tym ważne że działa jak należy tempomat. Podpinałem się vscanem od viakena i kabelkiem chinczykiem poprzez VWTool'a i we wszystkich testerach jest tak samo. Jutro może jeszcze spróbuje z VAGcom i zobacze jak tam to wygląda. Dzięki jeszcze raz |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|