Ocena wątku:
Dodatkowa nagrzewnica powietrza w kabinie.
31-03-2019, 01:37 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-03-2019 01:48 przez szczyku.)
Post: #31
RE: Dodatkowa nagrzewnica powietrza w kabinie.
Ta grzałka jest rewelacyjna Heart Dzisiaj 13 stopni na zewnątrz, odpaliłem auto i cisza na VCDS-ie, dałem na klimatroniku ciepło na max i się załączyła.
[Obrazek: Ky6eKKH.jpg]
Na początku 77A i około 1000Watt, po czasie na ~44A i około 600Watt, na końcu 33A i ~470Watt.

Grzeje do chwili, gdy płyn chłodniczy uzyska ~75 stopni.

Po kilkunastu sekundach ciepłe powietrze w kratkach. Jeden z najlepszych modów w aucie Wink

Najlepsze że alternator 140A bez problemu sobie z nią radzi i to na wolnych obrotach. Napięcie nie spada poniżej 14,3V.
Według VCDS-a jej max prąd to właśnie 77A.
[Obrazek: wdVSw4r.jpg]
Dla mnie najlepsza wiadomością jest to, że grzeje na zawołanie, a nie tak jak to opisywali poniżej 4 stopni Celsjusza. Cool
Reklama

25-04-2019, 12:20
Post: #32
RE: Dodatkowa nagrzewnica powietrza w kabinie.
Ufff , już mi zostało tylko podłączenie CAN .
Pamietasz jakie piny były na wtyczce w grzałce ?
1 CAN high
2 CAN low

??
Tak jak w schemacie ?
   
25-04-2019, 17:50
Post: #33
RE: Dodatkowa nagrzewnica powietrza w kabinie.
Nie może być inaczej niz na schemacie. Ja się wpiołem pod panel klimatronik.

Zaglądnął bym pod dechę, ale auta nie mam od dwóch tygodni Confused
26-04-2019, 22:02
Post: #34
RE: Dodatkowa nagrzewnica powietrza w kabinie.
Łeeee Confused
Trafiłem uszkodzoną .
Jeszcze raz trzeba będzie pruć .
   
Albo kupię następną albo dam do naprawiaczy , będą przynajmniej poprawione luty .
Grzałkeę widzi to przynajmniej wiadomo , że prawidłowo podłączona .
27-04-2019, 05:04
Post: #35
RE: Dodatkowa nagrzewnica powietrza w kabinie.
Daj do naprawy, z tego co czytam to ich przypadłość. Ale to nie wina producenta, tylko uni... derektywy, aby używać do lutowania cyny bezołowiowej, która jest mniej elastyczna po wystygnięciu.
10-05-2019, 22:16
Post: #36
RE: Dodatkowa nagrzewnica powietrza w kabinie.
No do zimy jestem gotów . Też skończyłem Tongue

   

Stwierdzam ,że grzałka Z35- ta wersja po CAN-ie jest ciekawsza do zabaw VCDS-em . Ciekawie można ją podgladać .
Acha takie szybkie spostrzeżenie : reczne włączanie w każdej temperaturze
przekręcamy pokrętło temperatury klimatronika na MAX ,
A jak chcemy szybko wyłączyć to na MIN
13-05-2019, 00:23
Post: #37
RE: Dodatkowa nagrzewnica powietrza w kabinie.
(10-05-2019 22:16)Maciej_F napisał(a):  A jak chcemy szybko wyłączyć to na MIN

Właśnie się zastanawiałem czy można ją w jakiś sposób wyłączyć Undecided teraz już się nie zastanawiam Cool
13-05-2019, 09:18 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-05-2019 09:19 przez Maciej_F.)
Post: #38
RE: Dodatkowa nagrzewnica powietrza w kabinie.
''Następna zrazą '' trzeba spróbować znaleźć Security Access (16) i spróbować wejść w kodowanie (07) .
13-05-2019, 10:24
Post: #39
RE: Dodatkowa nagrzewnica powietrza w kabinie.
Ale to przecie logiczne jest to jak to działa. Nie może być tak że dajesz na zimne a grzałka grzeje tak jak dając na gorące by nie grzała. Po to jest by działała.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
13-05-2019, 11:13 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-05-2019 11:15 przez Maciej_F.)
Post: #40
RE: Dodatkowa nagrzewnica powietrza w kabinie.
A no jo . Musi się dać jakoś wyłączyć .

Tak z pamięci jeszcze parę uwag dla leniwych jak będa chcieli to robić .
Nie musimy pruć pół samochodu .

Kabel plusowy przepchniemy przez przelotkę od strony kabiny. Nie musimy w komorze silnika nic demontować . Jak ktoś z dwóch stron zarobi kabel plusowy o długości 1,95 mb to ma go idelanie wpasowany na miejsce .

Kabel minusowy można podłączyć pod karoserię bliżej przy tunelu środkowym . Nie trzeba ryć przy klamce od maski .

Trzeba zdemontować poduszkę kolan (badzo łatwe) ale nie trzeba rozłączać poduszki . Wystarczy jak będzie wisieć na kabelku - nie przeszkadza .

Przy wkładaniu nagrzewnicy PTC nie zapomnieć o ustawieniu temp klimatronika na MAX . Nic nie musimy wtedy roząłczać przy ciegłąch klapek klimatronika .

Nie trzeba dokupować nowej osłony plastikowej ( maskownicy) nagrzewnicy . Z istniejącej trzeba odciąć zaślepkę cześci grzałki PTC .

Ze sterowaniem CAN łatwiej jest się podąłczyć przy panelu klimatronika , niż się gimnastykować przy Gateway'u




Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Błąd czujnika jakości powietrza koleś 8 3,203 13-09-2020 14:11
Ostatni post: Maciej_F
  Dodatkowa pompka wody Romek76 5 1,315 10-03-2020 23:49
Ostatni post: Stefano

Skocz do:


Kontakt | Forum - VW Sharan, Ford Galaxy, Seat Alhambra - warsztat, porady, forum, galeria, pomoc, ogłoszenia | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Oklejanie samochodów - Agencja reklamy Starachowice - marecki.name