Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
astra g cdti
|
03-11-2018, 10:39
Post: #10
|
|||
|
|||
RE: astra g cdti
2.0 miałem to prawie to samo co 2.2. troszkę większe wykorbieniu. 2.0 ma osobny sterownik silnika ale też w nim padała elektronika. To pompa rotacyjna nie taka jak w 1.9 TDI. Wtryski tam raczej nie siadały tylko one mają jeszcze trawersy czyli łączenie bo wtryski są pod wałkiem rozrządu. Tam żeby wyciągnąć wtrysk musisz wyszarpac rozrząd a rozrząd jest na łańcuchu czyli z pompa wtryskowa i dalej już do wału czyli dwa łańcuchy. Teraz każdy kto to rusza to już rozrządu poprawnie nie ustawi. Regeneracja pompy nie istnieje tylko takie polsrodki. Przebieg w takim oplu cofasz bez śladu kablem takim samym jak do vaga. Problemy tam z odpalaniem to problem z trawersami lub samą pompa lub ewentualne zapowietrzenie się układu bo filtr jest koszmarny a pompki w baku nie ma.
W 1.7 może być ten zawór SPV co już mówiłem bo kiedyś z Dawidem żeśmy nawet tylko wtyczkę odpinali i palił od strzała. W 1.7 zawór jest na pompie. Mam takie auto aktualnie przed domem bo szwagierka nabyła merive. Całkiem fajne autko. |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Wiadomości w tym wątku |
astra g cdti - Mazur1908 - 31-10-2018, 23:05
RE: astra g cdti - wesol - 31-10-2018, 23:22
RE: astra g cdti - Mazur1908 - 31-10-2018, 23:29
RE: astra g cdti - wesol - 31-10-2018, 23:36
RE: astra g cdti - Mazur1908 - 31-10-2018, 23:41
RE: astra g cdti - wesol - 01-11-2018, 07:42
RE: astra g cdti - Mazur1908 - 01-11-2018, 11:20
RE: astra g cdti - wesol - 01-11-2018, 12:04
RE: astra g cdti - Mazur1908 - 03-11-2018, 10:25
RE: astra g cdti - wesol - 03-11-2018 10:39
RE: astra g cdti - Mazur1908 - 04-11-2018, 22:47
|