Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
Uprzejmie proszę pomóc mi przeanalizować Logi wtrysków i przepływomierza AUY 115
|
12-11-2017, 18:24
Post: #41
|
|||
|
|||
RE: Uprzejmie proszę pomóc mi przeanalizować Logi wtrysków i przepływomierza AUY 115
Musisz pamiętać że wysokie korekty to nie tylko problem z pompowtryskiem. Na te korekty to i stan samego cylindra a dokładnie jego kondycja ma znaczenie. Upg,zawory pierscienie. Wydaje mi sie że znów cie czeka zamaiana miejscami tych pompek aby sie upewnić że to one. Jeśli masz gwarancję to ,dzwon i pytaj . Może coś wskórasz Ehhhhh
|
|||
Reklama
|
|||
|
12-11-2017, 18:29
Post: #42
|
|||
|
|||
RE: Uprzejmie proszę pomóc mi przeanalizować Logi wtrysków i przepływomierza AUY 115
(12-11-2017 18:24)Bogos napisał(a): Musisz pamiętać że wysokie korekty to nie tylko problem z pompowtryskiem. Na te korekty to i stan samego cylindra a dokładnie jego kondycja ma znaczenie. Upg,zawory pierscienie. Wydaje mi sie że znów cie czeka zamaiana miejscami tych pompek aby sie upewnić że to one. Jeśli masz gwarancję to ,dzwon i pytaj . Może coś wskórasz Ehhhhh Rozumiem. Ale czy jeżeli miałbym podejrzewać silnik to czy miałbym na starych pompkach tydzień temu korekty rzędu 0.02, 0.09, 0.20? Jest to możliwe, że mimo winy silnika stare pompki miały naprawdę dobre korekty ale bardzo wysokie BIPy? |
|||
12-11-2017, 18:42
Post: #43
|
|||
|
|||
RE: Uprzejmie proszę pomóc mi przeanalizować Logi wtrysków i przepływomierza AUY 115
Gdybym był Tobą to. Podmień 1 z 4 pompką. Jak pójdą korekty za pompką to daj na gwarancję.
|
|||
12-11-2017, 18:53
Post: #44
|
|||
|
|||
RE: Uprzejmie proszę pomóc mi przeanalizować Logi wtrysków i przepływomierza AUY 115 | |||
12-11-2017, 19:26
Post: #45
|
|||
|
|||
RE: Uprzejmie proszę pomóc mi przeanalizować Logi wtrysków i przepływomierza AUY 115
zamiana miejscami i sprawdzenie oringow. Sadze ze oringi niszczy i wtedy pompka zasialana jest piana a to musi skutkowac mniejszym podlaniem paliwa na dany gar czyli korekcja idzie na plus mocno. Te silniki PD to niestety maja juz przelatane dawno pol banki na liczniku i po 15 lat wiec gniazda sa wybite ze szkoda gadac. Te gniazda padaja juz od 10 lat wiec tu to standard. Tydzien dwa tgodnie jest dobrze i korekcje sa okej a potem niestety wszystko sie sypie.
|
|||
12-11-2017, 19:57
Post: #46
|
|||
|
|||
RE: Uprzejmie proszę pomóc mi przeanalizować Logi wtrysków i przepływomierza AUY 115
Oringi założyłem nowe ale upewnie sie że jest z nimi wszystko ok
|
|||
12-11-2017, 21:15
Post: #47
|
|||
|
|||
RE: Uprzejmie proszę pomóc mi przeanalizować Logi wtrysków i przepływomierza AUY 115
nie chodzi o nowe czynie nowe. Ja tez pierwszym razem zalozylem nowe a za 3 dni juz wyciagalem pompki bo korekcje szalaly. Maja byc niepokaleczone i maja tak zostac w tej kondycji.
|
|||
28-12-2017, 11:01
Post: #48
|
|||
|
|||
RE: Uprzejmie proszę pomóc mi przeanalizować Logi wtrysków i przepływomierza AUY 115
Witam. Trochę to wszystko trwało, ale sprawdziłem wszystko i wysłałem wtryski do punktu, który je regenerował i jak przypuszczałem, jeden był uszkodzony. Naprawiono go i zamontowałem wtryski. BIPy nadal lekko wysokie ale staram się o nich nie myśleć, dawki paliwa już ok. Ale jedno mnie martwi, silnik jest głośniejszy oraz ma lekką "czkawkę". Czuć lekkie poszarpywanie jakby trząsł się z zimna.
I najważniejsze, odpadła mi malutka rureczka z pomiędzy wałków pompowtryskiwaczy która wchodziła pomiędzy w małe dziurki. Doczytałem, że są to BROKI. Czy to właśnie może powodować takie zachowanie i czasami pukanie z filtra powietrza (ale nie zawsze)? Czytałem, że można wbić je z klejem do metalu, ale czy mogę zamiast jednego wsadzić dwa w każdego osobno? Czekam na odpowiedź, pozdrawiam. |
|||
28-12-2017, 12:59
Post: #49
|
|||
|
|||
RE: Uprzejmie proszę pomóc mi przeanalizować Logi wtrysków i przepływomierza AUY 115
Możesz zrobić fotkę co ci wypadło z tych pompowtryskow.
|
|||
28-12-2017, 14:48
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-12-2017 15:20 przez telo777.)
Post: #50
|
|||
|
|||
RE: Uprzejmie proszę pomóc mi przeanalizować Logi wtrysków i przepływomierza AUY 115
Z wałka, który napędza pompowtryskiwacze wyleciało to co na tym zdjęciu.
https://goo.gl/images/6nL4Ga Aha, dodam, że nie mam tej części bo zauważyłem już tylko dziurę. Co mogę innego tam dopasować? Czy mogę nita oblepić klejem do metalu, wnitować tam, odciąć nadmiar i zabić punktakiem? Lub może gdzieś dostanę same broki? |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Proszę o analizę. | dj_lawa23 | 2 | 266 |
31-08-2023 06:33 Ostatni post: dj_lawa23 |
|
Proszę o analizę logów | lpbilusie@o2.pl | 15 | 1,146 |
30-08-2023 06:14 Ostatni post: wesol |
|
Proszę o analizę logów | lpbilusie@o2.pl | 0 | 232 |
26-07-2023 16:17 Ostatni post: lpbilusie@o2.pl |
|
Sharan 1.9 BVK 115KM nie zbiera się z dołu. Proszę o analizę logów. | burry-gk | 2 | 752 |
16-05-2023 16:23 Ostatni post: wesol |
|
logi dynamiczne i statyczne | zajdeljarek | 2 | 1,437 |
13-01-2021 09:41 Ostatni post: zajdeljarek |
|
LOGI DYNAMICZNE | Stempel | 3 | 2,455 |
10-01-2021 18:30 Ostatni post: wesol |
|
Logi dyn 1.9tdi AFN | mustang727 | 23 | 7,443 |
28-09-2020 19:41 Ostatni post: wesol |
|
ASZ 1.9 tdi logi | Niemago | 3 | 1,907 |
16-07-2020 16:23 Ostatni post: wesol |
|
Logi 1,9 TDI 130 KM ASZ wibracje w przedziale 1700 -2000 obr/min | Tomek Westfalia | 34 | 10,274 |
02-03-2020 11:48 Ostatni post: wesol |
|
analiza, logi 1,8 t | picia78 | 3 | 2,004 |
15-07-2019 21:37 Ostatni post: picia78 |