Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA
Kompletny brak mocy - Wersja do druku

+- Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA (http://www.vw-sharan.pl/forum)
+-- Dział: DZIAŁ TECHNICZNY (/forumdisplay.php?fid=6)
+--- Dział: Diagnostyka VAG (/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Wątek: Kompletny brak mocy (/showthread.php?tid=8516)



Kompletny brak mocy - gigss - 19-10-2015 22:10

Witam
prosze o pomoc gdyż auto straciło moc i wyskakuje błąd 17964 wydaje mi się że to może być wina n75 bo jak na 011 BS odłączyłem od gruszki wężyk to w ogóle nie było czuć zasysania ani nic. Parę dni temu wymieniałem wężyki podciśnienia i podczas wymiany zauważyłem że był odpięty wężyk przed zaworkiem zwrotnym co idzie do n75. czy mógł się on przez to zabrudzić i przestać działać ?Dodam że stało się to nagle

tu są logi może komuś się uda wywnioskować co to może być dokładnie

Grupa 011, 003: http://vaglog.pl/log_236533.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_236534.html


RE: Kompletny brak mocy - t.ziomo - 13-11-2015 16:54

A hamulce dobrze działają ? Brudu mogło zassać do vacu ,jak rozebrałem swoją to syfu było że ho ho ,sprężarka i jest czyściutko.Winą była uszczelka we wtyczce w plastykowej rurce.


RE: Kompletny brak mocy - bobi1983 - 06-12-2015 21:31

Możliwe że problem z podciśnieniem. Faktycznie sprawdź pompę. A co do n75 to zawsze warto zregenerować. Ja swój otworzyłem i przesmarowalem. Lepiej reaguje turbina i nie przeładowuje. Jak wyczyścić znajdziesz w Google.


RE: Kompletny brak mocy - t.ziomo - 10-12-2015 20:32

A może przy wymianie wężyków przez pomyłkę odwrotnie podłączony jest zaworek zwrotny co idzie do n75 {jak sam napisałeś stało się nagle po wymianie}.


RE: Kompletny brak mocy - KrissO - 08-02-2020 13:25

Witam poszukuje pomocy mianowicie
Kompletny brak mocy i błąd 17964 i teraz po kolei
Co było w aucie robione
Pompki regeneracja
Turbo regenerowane
N75 i N18 nowy
Nowy zaworek utrzymania ciśnienia ten przy vacum pompę
Wszystkie podciśnienia nowe
I pytanie co może być przyczyną braku mocy
Proszę o pomoc brak sił


RE: Kompletny brak mocy - Stefano - 08-02-2020 16:55

(19-10-2015 22:10)gigss napisał(a):  Witam
prosze o pomoc gdyż auto straciło moc i wyskakuje błąd 17964 wydaje mi się że to może być wina n75 bo jak na 011 BS odłączyłem od gruszki wężyk to w ogóle nie było czuć zasysania ani nic. Parę dni temu wymieniałem wężyki podciśnienia i podczas wymiany zauważyłem że był odpięty wężyk przed zaworkiem zwrotnym co idzie do n75. czy mógł się on przez to zabrudzić i przestać działać ?Dodam że stało się to nagle

tu są logi może komuś się uda wywnioskować co to może być dokładnie

Grupa 011, 003: http://vaglog.pl/log_236533.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_236534.html
Błąd wskazuje na przeładowanie turbiny, jeździłeś pewnie na zimnym silniku i zapiekły się kierownice w turbinie. Sprawdź sztangę turbiny, czy jest w górnym położeniu przy zgaszonym silniku i czy po zapaleniu idzie w dól. Krótkim kluczem 14 mm, poruszaj sztangą czy lekko chodzi i czy sama wraca w górne położenie, ma mieć około 2 cm ruchu, wtedy będziesz wiedział co robić.


RE: Kompletny brak mocy - KrissO - 08-02-2020 17:41

W moim przypadku turbina a raczej sztanga pracuje prawidłowo turbo sprawdzane przez firmę lecz samochód nie ma mocy i moje pytanie czy pompa vacum może być uszkodzona w taki sposób iż mam hamulce a turbo nie funkcjonuje?


RE: Kompletny brak mocy - Stefano - 09-02-2020 18:39

No ale błąd wskazuje na przeładowanie turbiny, więc kierownice w niej są 'otwarte' na Full, czyli sztanga jest w dolnym położeniu. Musisz wejść pod auto i fizycznie sprawdzić, jak zachowuje się sztanga, bo co będziemy dalej gdybać...
Można też to zrobić na bloku 04, kanał 11 i zobaczyć jak się otwiera i zamyka zaworek N75 i jak wtedy się przestawiają kierownice i jak wyglądają ciśnienia.


RE: Kompletny brak mocy - wesol - 09-02-2020 20:46

Janusz spojrzał na logi innego kolegi z przed kilku lat. Tu mamy do czynienia z niedoladowaniem. Tyle rzeczy wymienionych że jeśli są one sprawne to zostaje kabloteka. Najlepiej odczytać błędy, pokazywać je i po tym zrobić loga dynamicznego 011. Wtedy wyjdzie co i jak.