Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA
awaria pompowtryskiwaczy , pomocy - Wersja do druku

+- Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA (http://www.vw-sharan.pl/forum)
+-- Dział: DZIAŁ TECHNICZNY (http://www.vw-sharan.pl/forum/Forum-DZIA%C5%81-TECHNICZNY)
+--- Dział: Sharan Alhambra 1995-2009, Galaxy 1995-2005 (http://www.vw-sharan.pl/forum/Forum-Sharan-Alhambra-1995-2009-Galaxy-1995-2005)
+---- Dział: Silnik Diesela (http://www.vw-sharan.pl/forum/Forum-Silnik-Diesela--63)
+---- Wątek: awaria pompowtryskiwaczy , pomocy (/Thread-awaria-pompowtryskiwaczy-pomocy)



awaria pompowtryskiwaczy , pomocy - dziidziaa - 18-10-2015

Witam jestem tu nowy , mam sarna od 3 miesięcy i jestem bardzo zawiedziony , mój problem polega na tym iż po nocy auto odpala z połowy obrotu ale kopci na niebiesko i czuć nie przepadło na ropę . Dźwięk silnika jest odczuwalne bardziej metaliczny po kilku sekundach jest już ok , ogólnie to auto chodzi rewelacyjnie jest zwawe na 7mio osobowe to jestem w szoku ale to nie koniec problemu , auto przy dodaniu gazu bardzo kopci na czarno albo pod obciążeniem . Zauważyłem dziwne drgawki na kierownicy ?. Naprawę zacząłem od zięcia dekla, i zaczęła się jazda wymieniłem
uszczelkę pod głowica z racji remontu głowicy , wytresować gniazda pompek , szklanki 3 uszkodzone wałek wytarty odrazę zrobilem regenerację turbo nowe uszczelki itp koszt to 4,5 tys . A auto dalej ma ten sam problem i chce mnie szlak trafić . Pompowtryskiwacze temat taki bip i całe logi przeprowadzone na vagu i są aż zadziwiające , można powiedzieć że aż idealne przepływka ok tandem pompa tez pompa w baku sprawdzona , i powiecie mi ze znacie temat proszę o pomoc bo juz wymiekam. Może to być od zacierajacego się Pompowtryskiwacza


RE: awaria pompowtryskiwaczy , pomocy - Stefano - 18-10-2015

Przed zapaleniem zimego silnika, połącz się z silnikem i zaraz po rozruchu monitoruj pompki w bloku 13.


RE: awaria pompowtryskiwaczy , pomocy - marcyb3 - 18-10-2015

u mnie był podobny problem, mianowicie , auto na zimnego paliło bardzo ładnie ale strasznie kopciło, pompka na pierwszym cylindrze nie pracowała,ale jak złapał tylko troszkę temperatury ,kopcenie znikało , wymieniałem wtryski i nadal było to samo,nawet zamieniałem miejscami i było to samo, po sprawdzeniu ciśnienia na cylindrach pierwszy miał 17,a pozostałe jak dobrze pamiętam miały coś około 24 musiałby dokładnie sprawdzić na wykresie.robiłem dwa razy głowice .w końcu wymieniłem silnik i miałem po problemie, po czasie okazało się że korbowód by skrzywiony,nie wiadomo od czego. Ja za silnik dałem 1000 zł z gwarancją


RE: awaria pompowtryskiwaczy , pomocy - dziidziaa - 18-10-2015

Kompresja mierzona i jest od zrobiłem to przed demontażem głowicy i po złożeniu sportem . A co do korekt to 1,2,3 maj po 0.28 do 0,31 a czwarty w momencie rozruchu po nocy ma 1.75 i po tych kilku sekundach zaczyna spadać . Na cieplym silniku wszystko są do siebie zbliżone około 0.25.
co do korowód ów jak miałem z dieta głowice mierzył em ile wystają ponad blok i było identycznie przepraszam ze słowa ale pisze z tableta i słownik pierwotny robi.
A i jeszcze jedno , po zaslepieniu egr kopcenie jak by ustalo tylko dalej szarpie i bardzo twardo pracuje . Jak jest ciepły to chodzi jak idealnie . Zauważyłem tez ze do sporo pali. Mam jeszcze audi 1.9 130 km i jest przepaść w spalaniu .


RE: awaria pompowtryskiwaczy , pomocy - Klocek - 17-05-2016

Sporo tzn ile? Nasze auta sporo ważą a ich gabaryty też nie pomagają. Moja Alhambra pali od 6,5 do 9 l/100km. Nawet pod załadowaną lawetą więcej mi nie wzięła.