Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA
Engine Workshop + spirala+utrata mocy - Wersja do druku

+- Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA (http://www.vw-sharan.pl/forum)
+-- Dział: DZIAŁ TECHNICZNY (/forumdisplay.php?fid=6)
+--- Dział: Diagnostyka VAG (/forumdisplay.php?fid=14)
+---- Dział: Kody błędów (/forumdisplay.php?fid=16)
+---- Wątek: Engine Workshop + spirala+utrata mocy (/showthread.php?tid=8301)



Engine Workshop + spirala+utrata mocy - ACTINA - 25-08-2015 08:30

Ostatnio kilka razy auto wpadło mi w tryb awaryjny z komunikatem Engine Workshop i mrugającą spreżynką. Błąd w zakładce engine:

000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not ReachedP0299 - 000 - - - Intermittent

Z tego co wyszukałem poblem leży w za niskim cisnieniu doładowania. Auto zrobiło się mułowate i wydaje mi się, że głośniejsze. Nadwyraz hałasuje przy przyspieszaniu....
Co nalezy sprawdzić aby jednoznacznie stwierdzić w czym tkwi problem....?

Z góry dziękuję za wskażówki.


Silnik 2.0 TDI BRT 140 KM Sharan 2006


RE: Engine Workshop + spirala+utrata mocy - Bogos - 25-08-2015 09:00

Mysle ze powinienes sprawdzic przewody Intercoolera. Dymi na czaro tez??


RE: Engine Workshop + spirala+utrata mocy - ACTINA - 25-08-2015 20:47

Kolego sprawdzałem i nie widać uszkodzeń na wężach. Nie dymi na czarno ale czuć zapach spalin w kabinie....
Dorzucam logi statyczne:
STATYCZNE:
Grupa 007, 013, 014: http://vaglog.pl/log_230047.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_230048.html
Grupa 001, 003, 004: http://vaglog.pl/log_230049.html
Grupa 018, 023, 014: http://vaglog.pl/log_230050.html


RE: Engine Workshop + spirala+utrata mocy - Bogos - 26-08-2015 16:39

Pompki ok, rozrząd do poprawienia bo za bardzo przyśpieszony. Jak czuć spaliny w kabinie to może któraś rurka od recylkulacji spalin sie popuściła i bije spalinami, a może plecionka.Szukaj w komorze silnika. Jeśli chodzi o to niedoładowanie to musiałbyś zrobić logi dynamicze.


RE: Engine Workshop + spirala+utrata mocy - ACTINA - 26-08-2015 21:14

Dziękuję kolego za interpretacje. Poniżej logi dynamiczne:

DYNAMICZNE:
Grupa 004, 008: http://vaglog.pl/log_230115.html
Grupa 001, 003: http://vaglog.pl/log_230116.html
Grupa 010, 011: http://vaglog.pl/log_230117.html

Wygląda jak problem z dolotem czy bardziej podciśnienie?
Co z EGR?


Z góry dziękuje za wskazówki.