Engine Workshop + spirala+utrata mocy - Wersja do druku +- Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA (http://www.vw-sharan.pl/forum) +-- Dział: DZIAŁ TECHNICZNY (/forumdisplay.php?fid=6) +--- Dział: Diagnostyka VAG (/forumdisplay.php?fid=14) +---- Dział: Kody błędów (/forumdisplay.php?fid=16) +---- Wątek: Engine Workshop + spirala+utrata mocy (/showthread.php?tid=8301) |
Engine Workshop + spirala+utrata mocy - ACTINA - 25-08-2015 08:30 Ostatnio kilka razy auto wpadło mi w tryb awaryjny z komunikatem Engine Workshop i mrugającą spreżynką. Błąd w zakładce engine: 000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not ReachedP0299 - 000 - - - Intermittent Z tego co wyszukałem poblem leży w za niskim cisnieniu doładowania. Auto zrobiło się mułowate i wydaje mi się, że głośniejsze. Nadwyraz hałasuje przy przyspieszaniu.... Co nalezy sprawdzić aby jednoznacznie stwierdzić w czym tkwi problem....? Z góry dziękuję za wskażówki. Silnik 2.0 TDI BRT 140 KM Sharan 2006 RE: Engine Workshop + spirala+utrata mocy - Bogos - 25-08-2015 09:00 Mysle ze powinienes sprawdzic przewody Intercoolera. Dymi na czaro tez?? RE: Engine Workshop + spirala+utrata mocy - ACTINA - 25-08-2015 20:47 Kolego sprawdzałem i nie widać uszkodzeń na wężach. Nie dymi na czarno ale czuć zapach spalin w kabinie.... Dorzucam logi statyczne: STATYCZNE: Grupa 007, 013, 014: http://vaglog.pl/log_230047.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_230048.html Grupa 001, 003, 004: http://vaglog.pl/log_230049.html Grupa 018, 023, 014: http://vaglog.pl/log_230050.html RE: Engine Workshop + spirala+utrata mocy - Bogos - 26-08-2015 16:39 Pompki ok, rozrząd do poprawienia bo za bardzo przyśpieszony. Jak czuć spaliny w kabinie to może któraś rurka od recylkulacji spalin sie popuściła i bije spalinami, a może plecionka.Szukaj w komorze silnika. Jeśli chodzi o to niedoładowanie to musiałbyś zrobić logi dynamicze. RE: Engine Workshop + spirala+utrata mocy - ACTINA - 26-08-2015 21:14 Dziękuję kolego za interpretacje. Poniżej logi dynamiczne: DYNAMICZNE: Grupa 004, 008: http://vaglog.pl/log_230115.html Grupa 001, 003: http://vaglog.pl/log_230116.html Grupa 010, 011: http://vaglog.pl/log_230117.html Wygląda jak problem z dolotem czy bardziej podciśnienie? Co z EGR? Z góry dziękuje za wskazówki. |