Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA
1.9 TDI AVB Passat - Wersja do druku

+- Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA (http://www.vw-sharan.pl/forum)
+-- Dział: DZIAŁ TECHNICZNY (/forumdisplay.php?fid=6)
+--- Dział: Diagnostyka VAG (/forumdisplay.php?fid=14)
+---- Dział: Analizy logów (/forumdisplay.php?fid=15)
+---- Wątek: 1.9 TDI AVB Passat (/showthread.php?tid=8003)



1.9 TDI AVB Passat - Scrappy - 04-06-2015 22:24

011 http://vaglog.pl/log_219940.html


RE: 1.9 TDI AVB Passat - wesol - 04-06-2015 23:01

Doladowanie ok.


RE: 1.9 TDI AVB Passat - Scrappy - 04-06-2015 23:08

Autku brakuje mocy po wymianie oringów na pompkach, jakie logi powinienem jeszcze zrobić?


RE: 1.9 TDI AVB Passat - wesol - 04-06-2015 23:24

Jak w poradzie- komplet statycznych i dyn. Mimo to daj wezyk transparentny na powrocie paliwa. Będzie pewnie bomblowanie.


RE: 1.9 TDI AVB Passat - Scrappy - 12-06-2015 17:18

000 http://vaglog.pl/log_221066.html
001 http://vaglog.pl/log_221071.html
003 http://vaglog.pl/log_221073.html
004 http://vaglog.pl/log_221070.html
007 http://vaglog.pl/log_221068.html
011 http://vaglog.pl/log_221069.html
013 http://vaglog.pl/log_221067.html
023 http://vaglog.pl/log_221072.html

Jeszcze porobię dynamiczne i założę ten wężyk to wrzucę Smile


RE: 1.9 TDI AVB Passat - wesol - 12-06-2015 17:38

nie ma sie w zasadzie do czego przyczepic ale nie wiem czy dobrze wyregulowales luz na pompowtryskach. DO tego nie wiem czy po tej wymianie oringow (a dzieje sie tak dosc czesto) nie pokaleczone sa te oringi z racji iz bujaja sie pompki bo gniazda sa wypracowane. Wtedy tez do pompki przedostaja sie spaliny z komory i pompka jest zasilana piana a nie paliwem co powoduje mega spadki mocy i straszne szarpania i kulanie silnika.


RE: 1.9 TDI AVB Passat - Scrappy - 13-06-2015 09:19

Oringi były wymieniane u jakiegoś mechanika, który stwierdził że pompki do wymiany i moc będzie. Ale jakim cudem skoro przed wymianą oringów auto miało pełną moc ale nie chciało odpalić/ ewentualnie czasem gasło. Luz na pompkach sprawdziliśmy, ustawiony na 225 stopni. Wytargać jeszcze raz te pompki i obejrzeć te oringi? Po ściągnięciu pokrywy zaworów widać kilka uszczerbień od śrubokręta w okolicach pompek, nie wiem czy to normalne przy wyciąganiu czy świadczy to o niefachowości?


RE: 1.9 TDI AVB Passat - wesol - 13-06-2015 09:44

Amatorka i brak myślenia.


RE: 1.9 TDI AVB Passat - Scrappy - 28-08-2016 23:24

Dla uzupełnienia informacji przyczyną okazały się uszkodzone pompowtryskiwacze. Po wymianie kompletu auto odzyskało wigor, podobno zostały uszkodzone przez tamtego mechanika który wymieniał uszczelnienia.


RE: 1.9 TDI AVB Passat - wesol - 29-08-2016 09:50

Albo za mocno przykrecil śruby regulacyjne albo zapomniał o podkladkach miedzianych. Amator.