avg słabszy po zmianie wtrysków na 210 - Wersja do druku +- Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA (http://www.vw-sharan.pl/forum) +-- Dział: TUNING (/forumdisplay.php?fid=20) +--- Dział: Mechaniczny (/forumdisplay.php?fid=21) +---- Dział: Diselek (/forumdisplay.php?fid=23) +---- Wątek: avg słabszy po zmianie wtrysków na 210 (/showthread.php?tid=7295) |
avg słabszy po zmianie wtrysków na 210 - rafikk87 - 11-01-2015 17:28 witam , mialo byc lepiej jest gorzej , zmienilem wtryski na 210 , auto odpala jak na oryginalnych , idealnie , nei faluje nie dymi itd itp z tym ze mialo byc troche lepiej z moca ale jest o wiele gorzej , jedzie bo musi , gdzie szukac przyczyny ?? POMOCY , nadmienie ze nie chce ingerencji w kompa , z tego co czytalem kazdy chwali ze po zmianie na 210 jest niebo a ziemia , wiec tez tak uczynilem , no ale nie u mnie ... RE: avg słabszy po zmianie wtrysków na 210 - Bogos - 11-01-2015 18:18 No a jakie miałeś wczesniej?? Afn ma 216tki a to tez 110-ka ty założyłeś 210 to jak ma to lepiej latać?????? RE: avg słabszy po zmianie wtrysków na 210 - lukaszm8404 - 11-01-2015 19:33 Kolego bogos od kiedy w afn były 216 ????? W afn i innych 110 są 205 RE: avg słabszy po zmianie wtrysków na 210 - Bogos - 11-01-2015 22:47 Sory sory . Trochę sie zapedziłem oczywiscie 205 są w afn seryjne. RE: avg słabszy po zmianie wtrysków na 210 - szparag86 - 11-01-2015 22:50 (11-01-2015 17:28)rafikk87 napisał(a): witam , mialo byc lepiej jest gorzej , zmienilem wtryski na 210 , auto odpala jak na oryginalnych , idealnie , nei faluje nie dymi itd itp z tym ze mialo byc troche lepiej z moca ale jest o wiele gorzej , jedzie bo musi , gdzie szukac przyczyny ?? POMOCY , nadmienie ze nie chce ingerencji w kompa , z tego co czytalem kazdy chwali ze po zmianie na 210 jest niebo a ziemia , wiec tez tak uczynilem , no ale nie u mnie ... A coś sprawdzałeś Vagiem? Te wtryski to z pewnego źródła? Może po prostu są padnięte. A przy przekładaniu nie odpiąłeś czegoś?? Jakiś wężyk nie spadł? RE: avg słabszy po zmianie wtrysków na 210 - rafikk87 - 11-01-2015 23:30 tam nie ma co odpiac po za wtryskiem sterujacym , proste jak budowa cepa wszystko poczyszczone , nowe podkladki , przelewy ... wtryski od kolegi z forum sga , pracuje bdb , nie dymi , nie faluje , chodzi poprawnie ale jedzie jak nei do konca dzialajacy 1z ... nie sprawdzalem jeszcze vagiem , bo nie znam nikogo u siebie z vagiem , a warszaty rycza nienormalne kwoty za podlaczenie kompa , takze szukam kogos z okolicy jak narazie , RE: avg słabszy po zmianie wtrysków na 210 - szparag86 - 11-01-2015 23:42 no właśnie o szczelność na przelewach i podkładach głównie mi chodziło. to musisz dorwać kogoś z vagiem lub nabyc kabelek i sprawdzić co powie, bez tego to można gdybać choćby i rok RE: avg słabszy po zmianie wtrysków na 210 - rafikk87 - 11-01-2015 23:48 trzeba , z tym ze ja srednio latam na vagu takze nie wiem gdzie i jak grzebac takze wole jak by ktos ogarniety podpial i mi wyjasnil RE: avg słabszy po zmianie wtrysków na 210 - Bogos - 12-01-2015 10:40 (11-01-2015 17:28)rafikk87 napisał(a): witam , mialo byc lepiej jest gorzej , zmienilem wtryski na 210 , auto odpala jak na oryginalnych , idealnie , nei faluje nie dymi itd itp Skoro silnik dobrze odpala i nim nie siepie itp, to jaki jest ses szukac w nieszczelnosciach,reszta to by golym okiem zobaczyl ze gdzies leje. Jak dla mnie to byc moze problem lezy w tym wtrysku sterujacym i byc moze bedzie koniecznosc wizyty u tunera na poprawienie map w ECU. Stawiam problem z elektronika . A czy wtrysk sterujacy masz tez z tego kompletu 210tek ?? Moze podmnien na ori od AVG i zobacz jaka jest roznica, przeplywka jaki stan (moze podmnien ja tez na probe lub odepnij) . Ja sie na tunigu nie znam to mocno podkreslam ,ale proba nie strzelba podpowiedziec moge.. Trzeba sie na tym znac troche bo inaczej to tylko kasa w bloto i same problemy. Tutaj swiezy podobny watek. Zreszta po co kombinowac jak te afn,asv,avg motorki smigaja jak cholera oczywiscie jak wszystko maja sprawne. Pozdro i milego kombinowania. http://www.vw-sharan.pl/forum/showthread.php?tid=7303 |