Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA
jak odpowietrzyc common rail cr - Wersja do druku

+- Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA (http://www.vw-sharan.pl/forum)
+-- Dział: DZIAŁ TECHNICZNY (http://www.vw-sharan.pl/forum/Forum-DZIA%C5%81-TECHNICZNY)
+--- Dział: Sharan Alhambra 1995-2009, Galaxy 1995-2005 (http://www.vw-sharan.pl/forum/Forum-Sharan-Alhambra-1995-2009-Galaxy-1995-2005)
+---- Dział: Silnik Diesela (http://www.vw-sharan.pl/forum/Forum-Silnik-Diesela--63)
+---- Wątek: jak odpowietrzyc common rail cr (/Thread-jak-odpowietrzyc-common-rail-cr)

Strony: 1 2


jak odpowietrzyc common rail cr - jolantcha61 - 25-01-2014

witam mam pyatnie jak odpowietrzyc wtryski w 1.5 dci renault

wsadzic w głowice przykrecic nie wpinac kosti elektrycznej wtrysku i popuscic rurke paliwa i krecic az poleci paliwo zakrecic podpiac kostke i pali i tak 4 sztuki dobrze mysle??? w audi vw common rail chyba podobnie nie?


wczoraj monotwałem wtryski do 1.5 dci i normalnie załozyłem nie odpowietrzałem teraz tak jakby na 3 cylinder nie chodził nie wiem czy trzeba kodowac wtryski były wyciagniete z auta na odłaczonym akumulatorze oraz okazało sie ze 3 wtryski maja taki sam nr jeden wtrysk ma inny nr wczesniej auto chodziło ale czasami był problem z odpalenie wyczytałem ze przez nie odpowietrzenie układu paliwowego mogł zatrzec sie zaworek w wtrysku trzeba rozebrac itd czekam na odp zgóry dzieki


RE: jak odpowietrzyc common rail cr - sharan2004 - 25-01-2014

Było już na forum jak odpowietrzyć CR.


RE: jak odpowietrzyc common rail cr - jolantcha61 - 25-01-2014

chodzi mi o wtryski sa jakies zaworki co jak jest powietrze zacieraja sie


RE: jak odpowietrzyc common rail cr - wesol - 25-01-2014

czytaj dalej internetowe mity.


RE: jak odpowietrzyc common rail cr - jolantcha61 - 25-01-2014

czyli mowisz wesoł ze nie .... moze z tego ze jest jeden inny i musi by kodowany co?? w wtorek bede miał tego 4 z taki samym nr to zobaczymy dam znac


RE: jak odpowietrzyc common rail cr - wesol - 25-01-2014

nic sie nie zaciera to raz a dwa to ze nie ma odpowoetrznika i sie nie odpowietrza w zaden inny sposób. JEsli jest pompka elektryczna to wystarczy poprzekrecac troszke kluczykiem i pare razy zakrecis walem i juz jest odpwietrzony uklad. Dalej sobie juz poradzi silnik. Wtryski jak sie wyciaga z glowicy to sie je numeruje by pozniej je wlozyc na swoje miejsce. W tym czasie nie wolno przekrecac na odpietych wtryskach ( mowa o kablotece) kluczyka w stacyjce. Wtryski maja wybity kod imma i napezy go wkodowac do ECM. Kazdy wtrysk z osobna ma miec przypisany kod. CO masz za wtryski wsadzone to ja nie wiem. Oznaczenie na wtryskach raczej powinno byc to samo bo to kod handlowy ale kod "imma" musi byc odczytany na glowce wtrysku i wporwadzony do ECM.


RE: jak odpowietrzyc common rail cr - jolantcha61 - 25-01-2014

wesoł dzieki za odp wtrysi 3 sa takie same 1 jest inny była numerowane i dalej [automat-usunięto wulgaryzm] zobaczymy jak przyjdzie ten 4
pompki elektrycznej nie ma jest tylko reczna


RE: jak odpowietrzyc common rail cr - rafikk87 - 25-01-2014

musza byc wszytskie o tych samych numerach , w przeciwnym wypadku nie mam mowy zeby chodzilo , przerabialem ten temat w pracy dramat jakis z tym delphim , dramat na kolach , nie rusz nie dotykaj , a auto 70000 przebiegu noooo dramat ... filozofii nie ma we francuzach mam reczna pompke pod maska nadmuchasz paliwa , palisz i jedziesz o ile Ci pompa nie padnie hehe Tongue


RE: jak odpowietrzyc common rail cr - jolantcha61 - 25-01-2014

tylko przed wyciagnieciem chodził i wszytsko przyszło tak jak był były poznaczone itd robiłem wszytsko na odłączonym akumulatorze i teraz chodzi ale czuc ze cos nie tak chyba trzeba kodowac .... dam znac jak przyjdzie 4 wtrysk i załoze


RE: jak odpowietrzyc common rail cr - wesol - 25-01-2014

mogl byc wymienainy i mozliwe ze producent zmienil na inne wtryski. Tak jak unas tez sa pompki i sa nr zamienne do nich. Jesli wczesniejc hodzil to i teraz powinien. DObrze odpowietrzyc i powinno smigac. Poluzuj przewody paliwowe idace do wtrysków. jedna osoba pompuje reczna popka a druga kilak razy musi zakrecic rozrusznikiem po 2-3 sekundy w odstepach powiedzmy 10-15 sekundowych. Caly czas pompowanie pompka reczna. Potem dokrecenie przewodów do wtrysków i powienien zadadac. Mozna z plaka tez mu pomóc.