Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA
wtryski - prośba o analizę logów - Wersja do druku

+- Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA (http://www.vw-sharan.pl/forum)
+-- Dział: DZIAŁ TECHNICZNY (http://www.vw-sharan.pl/forum/Forum-DZIA%C5%81-TECHNICZNY)
+--- Dział: Diagnostyka VAG (http://www.vw-sharan.pl/forum/Forum-Diagnostyka-VAG)
+---- Dział: Analizy logów (http://www.vw-sharan.pl/forum/Forum-Analizy-log%C3%B3w)
+---- Wątek: wtryski - prośba o analizę logów (/Thread-wtryski-pro%C5%9Bba-o-analiz%C4%99-log%C3%B3w)

Strony: 1 2


wtryski - prośba o analizę logów - ishyn - 02-11-2013

Przy odpalaniu jak jest zimno na dworze pojawia się chmura szarego dymu o zapachu nieprzepalonej ropy. Dolot szczelny, turbinka już wyregulowana, przepływka trochę obcina (podziękowanie za analizę dla kolegi wesoł). Nie znikają żadne płyny - olej czy chłodziwo. Wydaje mi się że leje wtrysk 4, ale proszę o analizę specjalistów. silnik AUY 1,9 Tdi.


RE: wtryski - prośba o analizę logów - wesol - 02-11-2013

wygladaja w miare zdrowo ale dziwi mnie troszke ta pompka nr 1 w logu 023 bo bipy raczje sa dodatnie a tu wartosci ujemne sa.


RE: wtryski - prośba o analizę logów - ishyn - 02-11-2013

W necie wyszukałem że dopuszczalne są Bipy od -30 do + 30, niemniej chyba się zdecyduję na spotkanie z serwisem. Do tego porobiłem jeszcze logi grupy 018 ale tu jest wg mnie ok.


RE: wtryski - prośba o analizę logów - wesol - 03-11-2013

bipy tez nie sa jakas wyroczna co do wtryskow takze nie zawsze mosi to powiedziec ze cos jest nie tak. Najlepiej zeby byly blisko zera ale wartosci na poziomie 50 czy 70 nie sa czyms niepokojacym. Sam mam u siebie takie cos i wtryski sa okej:
logi



RE: wtryski - prośba o analizę logów - ishyn - 07-11-2013

Wtryski posprawdzane, wymienione podkładki i oringi. Problem pozostał. 4 cylinder nie trzyma kompresji niższa o 4 atmosfery niż na pozostałych, silnik szarpie po zapaleniu aż się rozgrzeje. Potem jest ok. Pomaga załączenie świec żarowych "na sztywno" - za pomocą dodatkowego układu. Trzeba będzie jednak zrzucić głowicę i zobaczyć co mu dolega.


RE: wtryski - prośba o analizę logów - marcyb3 - 07-11-2013

u mnie była różnica o 3 bary i tak samo się silnik zachowywał,wszyscy mi mówili ze silnik trzeba rozbierać ,obliczylem ze taniej wyjdzie kupic słupek niz robić silnik.


RE: wtryski - prośba o analizę logów - wesol - 07-11-2013

no jesli jest roznica cisnien na cylindrach to fakt albo jakis problem z glowicą albo moglo kiedys pociagnac gdzies wody czy oleju i podgielo troche korbe. To bedzi epodgiecie nieduze tak ze moze byc prawie niewidoczne i tlok bedzie nizej np o 3 mm to juz spowoduje ze seilnikiem bedzie trzepac jak nie wiem i problemy z odpalaniem itd.


RE: wtryski - prośba o analizę logów - junak1956 - 07-11-2013

jak pociągnie wodę to może korbY ruszyć


RE: wtryski - prośba o analizę logów - marcyb3 - 07-11-2013

u mnie ja zdjętą miałem głowice i sprawdzałem tłoki to na pierwszym cylindrze tłok wystawał ponad płaszczyzne bloku a mimo to było słabsze ciśnienie.bo zrozumiał bym jak by był schowany ale było na opdwrót,dlatego juz nie ściągałem głowicy tylko wymieniłem słupek i mam juz drugi miesiąc spokoju z silnikiem


RE: wtryski - prośba o analizę logów - wesol - 07-11-2013

ile wystawal ten tlok. jak pozostale tłoki wystawaly. Rozumiem ze wymieniles silnik i jest okej ale to tez nie jest lekarstwo na wszelkie naprawy motorowni bo inaczje to zabraknie ci slupkow na wymiany. Podstawa to zdiagnozowanie co jest nie tak bo taka naprawa przez wymiane motoru to ostatecznosc. Poza tym kiedys trafisz na kogos kto sprzeda taki motor jak wlasnie u siebie wyciagnales.