Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA
Jak hamują SGA? - Wersja do druku

+- Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA (http://www.vw-sharan.pl/forum)
+-- Dział: DZIAŁ TECHNICZNY (http://www.vw-sharan.pl/forum/Forum-DZIA%C5%81-TECHNICZNY)
+--- Dział: Sharan Alhambra 1995-2009, Galaxy 1995-2005 (http://www.vw-sharan.pl/forum/Forum-Sharan-Alhambra-1995-2009-Galaxy-1995-2005)
+---- Dział: Ogólno techniczny (http://www.vw-sharan.pl/forum/Forum-Og%C3%B3lno-techniczny)
+---- Wątek: Jak hamują SGA? (/Thread-Jak-hamuj%C4%85-SGA)

Strony: 1 2 3


Jak hamują SGA? - spuki1 - 12-08-2012

Jak hamują wasze auta, mam takie odczucie jakby za każdym naciśnięciem pedału hamulca pedał stawał się twardszy i trzeba użyć większej siły.Jak u was?


RE: Jak hamują SGA? - raventes - 12-08-2012

Może masz powietrze w układzie hamulcowym? Skuteczność hamowania jest zawsze taka sama?


RE: Jak hamują SGA? - piwek86 - 12-08-2012

Mój po zmianie tylu na komplet trw nacinany wiercony wentylowany staje deba Wink


RE: Jak hamują SGA? - Rakus - 12-08-2012

A mój w porównaniu z 406 lub laguną hamuje jakby miał masło zamiast klocków. Tam to dopiero auto staje dęba.
Choć sąsiad co ma paska mówi że lux hamują.

ehhh masa robi swoje

piwek86 a na tył co wrzuciłeś? Mikody?


RE: Jak hamują SGA? - spuki1 - 12-08-2012

(12-08-2012, 14:45)raventes napisał(a): Może masz powietrze w układzie hamulcowym? Skuteczność hamowania jest zawsze taka sama?
Jak by było powietrze to pedał by wpadał w podłogę, a on robi się twardy po kilku naciśnięciach.


RE: Jak hamują SGA? - krisb - 12-08-2012

U mnie tez tak jest,po kilku nacisnięciach pedał robi się twardy


RE: Jak hamują SGA? - wesol - 12-08-2012

nieszczelny wezuk laczacy serwo z pompa prozniowa ( pompą vaq) ewentualnie pompa vaq ma juz swoje najlepsze dni za sobą. Umnie hamuje okej a mam te mniejsze tarcze i do tego tez juz troszke zajechane. Bede zmienial na nowe i tarcze i klocki to wtedy zapodam jak to wyglada.


RE: Jak hamują SGA? - raventes - 12-08-2012

(12-08-2012, 20:06)spuki1 napisał(a): Jak by było powietrze to pedał by wpadał w podłogę, a on robi się twardy po kilku naciśnięciach.

Jak masz powietrze w układzie to zazwyczaj po każdym kolejnym naciśnięciu pedał staje się twardszy.
Jeśli powietrza jest mało to pedał nie wpada mocno, ale za to twardnieje po kolejnych hamowaniach.


RE: Jak hamują SGA? - piwek86 - 13-08-2012

ja kupiłem zestaw od Bozarto on ma pewnie jakąs umowe na mikode to niewygląda ale w aukcjach ma napisane ze to mikoda mikoda ma taki charakterystyczny szliff na tarczach a te co kupiłem od bozarto juz jakiś 4 komplet do róznych aut zaden tego szlifu niemiał ale te od bozarto widac są lepiej zrobione i na passacie co miałem jezdziły 2 lata u mnie u kolegi co mu go sprzedałem juz rok razem 3 a jeszcze niewidac jakiegos zuzycia na nich a auto zrobiło juz jakies 30-40 tys


RE: Jak hamują SGA? - agaikarol - 13-08-2012

U mnie pedał wchodzi jak w masło prawie do końca. Po kilku depnięciach raz za razem hamulec staje się coraz twardszy (to normalne - zasada działania pompy) po kilku - kilkunastu sekundach naciska jeszcze raz i ponownie pedał wchodzi jak w masło. Za to hamulce mam jak "brzytwa" Na przeglądzie diagnosta sam się zdziwił i powiedział że mają "150 % normy". Dlatego nic w temacie u siebie nie poprawiam. Przy następnej okazji zajrzę do tego wężyka od wspomagania.