Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA
demontaż zegarów alhambra 2001 - Wersja do druku

+- Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA (http://www.vw-sharan.pl/forum)
+-- Dział: DZIAŁ TECHNICZNY (/forumdisplay.php?fid=6)
+--- Dział: Sharan Alhambra 1995-2009, Galaxy 1995-2005 (/forumdisplay.php?fid=13)
+---- Dział: Elektryka auta (/forumdisplay.php?fid=75)
+---- Wątek: demontaż zegarów alhambra 2001 (/showthread.php?tid=1432)



demontaż zegarów alhambra 2001 - bartekb14 - 20-02-2012 18:01

Część.
Mam pytanie jak zdemontować zegary w Alhambrze z 2001 roku, bo żadnych śrubek na wierzchu nie ma.
dzięki


RE: demontaż zegarów alhambra 2001 - empoli71 - 20-02-2012 18:54

Popatrz tutaj http://www.vw-sharan.pl/forum/showthread.php?tid=649


RE: demontaż zegarów alhambra 2001 - bartekb14 - 20-02-2012 21:26

wielkie dzieki za instrukcje
pozdrawiam


RE: demontaż zegarów alhambra 2001 - sirius98 - 20-05-2013 15:25

A jak zdemontować zegary w wersji po lifcie?


RE: demontaż zegarów alhambra 2001 - sharan2004 - 21-05-2013 06:49

pomiędzy kolumną kierownicy a deską rozdzielczą jest tak jakby skóra zasłaniająca tą dziurę jak obniżymy sobie kiere,pod tą ala skórą są dwie śrubki odkręcamy je i licznik wychodzi


RE: demontaż zegarów alhambra 2001 - sirius98 - 22-05-2013 14:22

Aż tak prosto jest to wyjąc? Myślałem o rozbieraniu całej kierownicy, listew ozdobnych z napisem airbag itp. Jutro chyba test :-)


RE: demontaż zegarów alhambra 2001 - Maniu - 07-01-2017 12:06

Dziś wyjąłem zegary i po odpięciu przekaźnika 454 (7E0 919 506) [attachment=5301] - wszystko wraca do normy - przy wyjętym kluczyku zapłon znikł.
Po wyjęciu i włożeniu w/w przekaźnika i pierwszej próbie odpalenia niestety ciągle nie mogę wejść w immo (25 - VagCom 311.2), ale za to auto zgasiłem wyjmując kluczyk, niestety przy drugim odpaleniu i zgaszeniu po ok 5 min. silnik zgasł jakieś 5 sekund po wyjęciu kluczyka...
Próbować przelutować przekaźnik? Jak myślicie on jest od klimy? W sumie to przez cały rok miałem problem z klimą bo raz się załączała a raz nie... ( kompresor nowy bo stary nawet na ostro nie ruszał), ale czy to się wszystko jakoś wiąże gdzieś ze sobą aż tak?
Problem jest jeszcze ze wskazaniem napięcia ponieważ faluje od 14 do 15 V (ale auto odpaliłem ostatkiem sił akumulatora (nowy ale przez te zabawy się rozładował).

Ostatnio też pojawia sie u mnie taki błąd:

Address 18 -------------------------------------------------------
Controller: 7M3 815 071 A
Component: HEIZG. B/D5W 0001
1 Fault Found:
01414 - Combustion-Air Blower (V6)
16-00 - Signal Outside Specifications

Czy to może też być powiązane z tym problemem?


RE: demontaż zegarów alhambra 2001 - tolus24 - 07-01-2017 12:57

Witam.

W instalacji elektrycznej wszystko może mieć wpływ na siebie, a jeśli chodzi o ten przekaźnik/moduł 454 to komunikuje się on również ze sterownikiem silnika, ma on bezpośrednie połączenie na dwóch pinach, tak więc jak najbardziej może mieć wpływ na pracę sterownika ale równie dobrze mogą gdzieś zwierać się przewody, np. od tyłu półki z przekaźnikami czy gdzieś w peszlu, nie musi być winny sam przekaźnik/moduł.

Pozdrawiam