Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA
Proszę o analizę logów - Wersja do druku

+- Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA (http://www.vw-sharan.pl/forum)
+-- Dział: DZIAŁ TECHNICZNY (http://www.vw-sharan.pl/forum/Forum-DZIA%C5%81-TECHNICZNY)
+--- Dział: Diagnostyka VAG (http://www.vw-sharan.pl/forum/Forum-Diagnostyka-VAG)
+---- Dział: Analizy logów (http://www.vw-sharan.pl/forum/Forum-Analizy-log%C3%B3w)
+---- Wątek: Proszę o analizę logów (/Thread-Prosz%C4%99-o-analiz%C4%99-log%C3%B3w--13775)

Strony: 1 2


Proszę o analizę logów - lpbilusie@o2.pl - 26-07-2023

Witam serdecznie
Proszę o analizę logów VW Sharan 1,9 Tdi, 2000r, lift 115KM
Objawy:
słabe przyspieszanie do około 1900 obrotów, dalej troszkę lepiej i od ok 2800 czuć pełne przyspieszenie,
EGR przy teście odłączony (zamknięty)
N75 - wymieniony
podciśnienie sprawdzone (ok)
ciśnienie pompy paliwa w zbiorniku sprawdzone
błędów brak
były robione wtryski, głowica i gniazda wtrysków

https://log.tunezilla.com/s/YMyUW3mq
https://log.tunezilla.com/s/s94bdR7a

https://log.tunezilla.com/s/5Fg0ICzA
https://log.tunezilla.com/s/95yJLnl2
https://log.tunezilla.com/s/QzbnMHH2
https://log.tunezilla.com/s/k25aNScY
https://log.tunezilla.com/s/ZD9E4MXw
https://log.tunezilla.com/s/TeJGFEUY
https://log.tunezilla.com/s/0t5JKLqn
https://log.tunezilla.com/s/LLPqS4rS

https://log.tunezilla.com/s/7e6SgIeU
https://log.tunezilla.com/s/f2ocrkkT
https://log.tunezilla.com/s/czpZ0TTp
https://log.tunezilla.com/s/sNxiMsXP
https://log.tunezilla.com/s/QCqsWar1
https://log.tunezilla.com/s/Hq74ltLr
https://log.tunezilla.com/s/YBRTMEdM

Z góry dziękuję za pomoc


RE: Proszę o analizę logów - lpbilusie@o2.pl - 27-07-2023

Porównalem dane z logów z danymi "zakładanymi". Dane mieszczą się w dopuszczalnych zakresach. Zastanawiam mnie wykres "DUTY CYCLE" VAG grupy 011 (dynamiczny).
Nie mogę dla porównania podejrzeć żadnego z logów, które wcześniej zamieszczaliście (stronka nie działa)
Nie mam już pomysłu dlaczego auto tak muli.



RE: Proszę o analizę logów - Bogos - 28-07-2023

Nie jestem w logach dobry ale .
Turbo troche leniwe do tych 2000rmp.
Jak sprawdzałeś to podciśnienie?? Sprawdzałeś z odpietym servem też? Jake masz pocisnienie na pompie z i bez serva?


RE: Proszę o analizę logów - lpbilusie@o2.pl - 28-07-2023

Serwo hamulca odpięte bo syczało spod pedału.
Ciśnienie sprawdzone vacumetrem.
Analizuję jeszcze raz te dane i wydaje mi się że EGR chyba jednak nie do końca zamknięty.
W logu dynamicznym 004 chyba zły kąt początku wtrysku (różnica między rzeczywistym, a wymaganym)
w logu statycznym 011 różnica w ciśnieniu doładowania
To takie moje spostrzeżenia i spojrzę dokładnie do turbiny


RE: Proszę o analizę logów - Bogos - 30-07-2023

No i ile miałeś na tym zegarze pomaiarowym na biegu jałowym?


RE: Proszę o analizę logów - lpbilusie@o2.pl - 31-07-2023

ponad 1 bar,


RE: Proszę o analizę logów - wesol - 01-08-2023

Podciśnienie jest liczone w ujemnych wartościach. Zakres jest od zera do - 1. Minus jeden to próżnia absolutna jak w kosmosie. Więcej nie da się osiągnąć. Pompa vaq powinna upompować wartosv - 0.8 a nawet - 0.9


RE: Proszę o analizę logów - lpbilusie@o2.pl - 01-08-2023

Tak dokłądnie jest, ta wartość, którą podałem jest ze znakiem "-". Urządzenie do pomiaru zostało także sprawdzone w innym samochodzie, żeby wykluczyć jego przekłamanie. Na chwilę obecną zostanie podmieniona pompa paliwowa, może to jest przyczyna. Zobaczymy.


RE: Proszę o analizę logów - wesol - 01-08-2023

podales ze ponad 1 bara to nawet z minusem nie jest mozliwe na kuli ziemskiej. proznia jest przy -1 bara bo zero to jest cisnienie atmosferyczne. W kole mozesz miec nap 2.6 bara ale podcisnienie nie moze byc -2 bary. Tych logow to ja ani na telefonie ani na kompie nie moge otworzyc wiec nie moge nic powiedziec na temat tego.


RE: Proszę o analizę logów - lpbilusie@o2.pl - 02-08-2023

Kurcze na wakumetrze pokazuje -30 inHg(to jest więcej niż jeden bar) no ale może to niedokładność urządzenia , jest na maks.
W takim razie logi w .jpg
..cd logów