Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA
ASZ schemat wiązki elektrycznej silnika - Wersja do druku

+- Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA (http://www.vw-sharan.pl/forum)
+-- Dział: DZIAŁ TECHNICZNY (http://www.vw-sharan.pl/forum/Forum-DZIA%C5%81-TECHNICZNY)
+--- Dział: Sharan Alhambra 1995-2009, Galaxy 1995-2005 (http://www.vw-sharan.pl/forum/Forum-Sharan-Alhambra-1995-2009-Galaxy-1995-2005)
+---- Dział: Silnik Diesela (http://www.vw-sharan.pl/forum/Forum-Silnik-Diesela--63)
+---- Wątek: ASZ schemat wiązki elektrycznej silnika (/Thread-ASZ-schemat-wi%C4%85zki-elektrycznej-silnika)



ASZ schemat wiązki elektrycznej silnika - Marcin...11 - 07-03-2023

Witam czy posiada ktoś schemat wiązki silnika?


RE: ASZ schemat wiązki elektrycznej silnika - kalamb - 11-03-2023

Schemat jest dość obszerny, co konkretnie potrzebujesz ?


RE: ASZ schemat wiązki elektrycznej silnika - Marcin...11 - 11-03-2023

Cześć, konkretnie to mnie interesuje jakie napięcie wychodzi ze sterownika silnika na czujnik położenia wału korbowego


RE: ASZ schemat wiązki elektrycznej silnika - kalamb - 11-03-2023

Nie mam takich danych w schemacie połączeń elektrycznych


RE: ASZ schemat wiązki elektrycznej silnika - Marcin...11 - 11-03-2023

A jesteś w stanie sprawdzić w swoim autku jakie masz napięcie względem masy na każdym z trzech pinów kostki tego czujnika po włączeniu zapłonu?


RE: ASZ schemat wiązki elektrycznej silnika - wesol - 11-03-2023

Na tego typu rzeczy jak czujniki to powinno wychodzić zasilanie 5 voltow no i masa i informacja zwrotna wiadomo że nie może być większa jak te 5 volt. Zazwyczaj się podaje że do 4.5 v
Sam czujnik powinien mieć między pinem.srodkowym.i tym od płaskiej strony 450-500 ohmów.

A nie jednak czujniki i walu i walka są na 12 v


RE: ASZ schemat wiązki elektrycznej silnika - Marcin...11 - 15-03-2023

A wiesz pomiędzy którymi pinami powinno być 12v
No i czy masa przychodzi na czujnik ze sterownika czy jest wzięta gdzieś z silnika?


RE: ASZ schemat wiązki elektrycznej silnika - kalamb - 15-03-2023

We wtyczce kable są trzy biały pin 1, czarny pin3 i brązowy pin 2
Ale czarny z pinu 3 łączy się przed wejściem do sterownika z kablem brązowym i jako czarny wchodzi do sterownika i to są masy ( dodatkowo odcinek z pinu 3 wtyczki jest połączony z ekranem. Reasumując piny 3 i 2 to masa a pin 1 zasilanie
Masa ( czarny) wchodzi do sterownika na pin 102 a zasilanie ( biały) na pin 110
Jeśli obwód jest zamknięty ( nie przerwany ) mierząc napięcie na pinach kostki będzie ono na wszystkich trzech


RE: ASZ schemat wiązki elektrycznej silnika - Marcin...11 - 15-03-2023

U siebie mierząc pomiędzy pinami na zapłonie nie mam nic, ale mierząc każdy z trzech pinów do masy mam 2,5V na każdym, kable sprawdzone , są całe ciągłość jest i wygląda na to że sterownik ma uszkodzone wyjście?
Mierząc na zapłonie pomiędzy pinami nie mam napięcia, ale mierząc każdy pin do masy mam 2,5V na każdym, kable sprawdzone są w porządku, wygląda na to że uszkodzone jest wyjście sterownika bo 12V na wtyczce czujnika nie ma