wymiana alternatora pilna akcja ! - Wersja do druku +- Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA (http://www.vw-sharan.pl/forum) +-- Dział: DZIAŁ TECHNICZNY (http://www.vw-sharan.pl/forum/Forum-DZIA%C5%81-TECHNICZNY) +--- Dział: Sharan Alhambra MKII 2010 - (http://www.vw-sharan.pl/forum/Forum-Sharan-Alhambra-MKII-2010) +---- Dział: Elektryka auta (http://www.vw-sharan.pl/forum/Forum-Elektryka-auta--97) +---- Wątek: wymiana alternatora pilna akcja ! (/Thread-wymiana-alternatora-pilna-akcja) |
wymiana alternatora pilna akcja ! - Maciej_F - 20-06-2021 Eeeeech historia lubi się powtarzać A sytuacja jest podbramkowa W piątek miał być wyjazd . Znowu zdechł alternator ! 01-Engine -- Status: Malfunction 0010 02-Auto Trans -- Status: OK 0000 03-ABS Brakes -- Status: OK 0000 04-Steering Angle -- Status: OK 0000 08-Auto HVAC -- Status: OK 0000 09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010 10-Park/Steer Assist -- Status: OK 0000 15-Airbags -- Status: OK 0000 16-Steering wheel -- Status: OK 0000 17-Instruments -- Status: OK 0000 18-Aux. Heat -- Status: OK 0000 19-CAN Gateway -- Status: OK 0000 20-High Beam Assist. -- Status: OK 0000 25-Immobilizer -- Status: OK 0000 2E-Media Player 3 -- Status: OK 0000 36-Seat Mem. Drvr -- Status: OK 0000 37-Navigation -- Status: OK 0000 42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000 44-Steering Assist -- Status: OK 0000 46-Central Conv. -- Status: OK 0000 4C-Tire Pressure II -- Status: OK 0000 4F-Centr. Electr. II -- Status: OK 0000 52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000 53-Parking Brake -- Status: OK 0000 56-Radio -- Status: OK 0000 61-Battery Regul. -- Status: Malfunction 0010 62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000 69-Trailer -- Status: OK 0000 6C-Back-up Cam. -- Status: Malfunction 0010 6D-Trunk Elect. -- Status: OK 0000 72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000 7D-Aux. Heat -- Status: OK 0000 A5-Frt Sens. Drv. Assist -- Status: OK 0000 B9-Aux. Display -- Status: OK 0000 BE-Sliding Door Left -- Status: OK 0000 BF-Sliding Door Right -- Status: OK 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine (J623-CFFB) Labels: 03L-906-018-CFF.clb Part No SW: 03L 906 018 HM HW: 03L 906 018 M Component: R4 2,0L EDC H27 9229 Revision: 44H27--- Serial number: Coding: 001D001A043401080000 Shop #: WSC 00020 999 00000 ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018HM 003006 ROD: EV_ECM20TDI01103L906018G.rod VCID: 7CFDECB0F715A6FEC8B-8029 1 Fault Found: 7144 - Please Check DTC Memory in CAN Gateway (J533) U1008 00 [036] - - Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 273221 km Date: 2053.14.18 Time: 15:28:11 Address 61: Battery Regul. (J840) Labels: 1K0-907-534.clb Part No SW: 7N0 907 534 HW: 7N0 907 530 AN Component: Batt.regelung H56 1642 Serial number: 050314F2002532 Coding: 230F1859 Shop #: WSC 12345 123 12345 VCID: F1E34D8428575B96EBD-80A4 Subsystem 1 - Part No SW: 1K0 915 181 H HW: 1K0 915 181 A Component: J367-BDM H07 0180 1 Fault Found: 02252 - Generator 012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101100 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 1 Reset counter: 10 Mileage: 273220 km Time Indication: 0 Date: 2053.14.18 Time: 15:27:11 Parę szybkich pytań PLS!! Nie wiem czy się znowu pchać w regeneracje - wytrzymał 70 tys ze 3 lata . W oryginale siedzi VALEO 03L903023B 180A Wie ktoś na co się wymienia ten z literką B . Brać jakiś nowszy? Jaką używkę ? A na marginesie czy przy braku ładowania dmuchawa wentylatora może być odłączona kilatyzacja (dmuchawa) automatycznie ? Od tego się zaczęło nie było jeszcze alarmu ładowania , wyłączyła mi się dmuchawa , zdziwiłem się błędów w klimatroniku nie było . Dmuchawa ożyła ale wtedy wszedł już błąd alternatora na stałe , :? RE: wymiana alternatora pilna akcja ! - wesol - 21-06-2021 Ja bym na twoim miejscu wyciągnął albo aktek (jesli wychodzi bez problemu) albo sam regulator z niego. Regulator powinienes bez wiekszych problemow eyciagnac. Wtedy pomierzyc czy wirnik, stojan oraz diody sa okej-dziecko potrafi. Wtedy wymiana regulatira. Skoro mowisz regeneracja to zapewne regulator z zamiennika tam poszedl a one wlasnie slabe sa. Altki tM mozesz wkladac prawie każde. Te ktire maja te same micowania i 180 A i 140 i 120 nawet. Wazne by byly po canie/lin. |