astra g cdti - Wersja do druku +- Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA (http://www.vw-sharan.pl/forum) +-- Dział: FORUM OGÓLNE (/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Off topic (/forumdisplay.php?fid=5) +--- Wątek: astra g cdti (/showthread.php?tid=11729) Strony: 1 2 |
astra g cdti - Mazur1908 - 31-10-2018 23:05 koledzy wiem że to nie forum opla , ale mam problem z żony astra g 1.7 cdti , mianowicie jak jest zimna to pali od " strzała " jak benzyna , a jak ciepła trzeba ją kręcić długo , nie wiem co to jest , mechanik pierwszy powiedział że to wina czujnika położenia wału , wymieniłem i nic , drugi sprawdził wtryski i wyszło że jeden ma za duży przelew i to wina tego , po wymianie faktycznie silnik ładniej chodzi ale zapalanie na ciepłym się nie poprawiło , nie wiem za co się jeszcze mam wziąść żeby nie robić niepotrzebnych kosztów , dodam tylko że jak na ciepłym silniku przekręce kluczyk i cofne to za drugim razem już całkiem ładnie zapala , słyszał ktoś o czymś takim ??? bo h...j mnie strzela powoli RE: astra g cdti - wesol - 31-10-2018 23:22 Korekta w sofcie sprawę załatwić powinna. Niestety coraz niższe stopnie sprężania robią w tych dieslach i potem się to tak właśnie odbija. 1.7 też nie ma pompki podającej ale musiałbyś kuknac opcomem jakie jest ciśnienie na szynie. Jeszcze w tych Isuzu to problemem dość często bywał zawór SPV na pompie CR. RE: astra g cdti - Mazur1908 - 31-10-2018 23:29 czytałem jeszcze na forum astry żeby sprawdzić zawór TCV czy nie jest zalany , i coś mi kiedyś dawniej mechanik mówił że w tych astrach jest problem z obudową filtra paliwa , że czesto się rozszczelnia , ogólnie to mnie dziwi ze tak ładnie zapala zimny RE: astra g cdti - wesol - 31-10-2018 23:36 Filtr paliwa to ich bolączka bo ludzie tam łapy pchają i on jest skręcany jedną srubka. Tam pisze zdaje się żeby dokręcić 8 czy 12 Nm a dowalaja jakby koło dokręcali. Wtedy ta pokrywką się wygina i łapie powietrze. Tyle że ty masz problem przy ciepłym. Ściągniesz wtyczkę z czujnika temperatury to odpali od strzała. Zawór to to co ja pisałem. RE: astra g cdti - Mazur1908 - 31-10-2018 23:41 Kolego a wiesz gdzie znajduje się sterownik w tym silniku ? bo chce sam sprawdzić w piątek zanim znowu go zaprowadzę do niby mechanika , RE: astra g cdti - wesol - 01-11-2018 07:42 Bezpośrednio na silniku czyli jest przykręcony do pokrywy zaworowej. To kolejne nieszczęśliwe miejsce. RE: astra g cdti - Mazur1908 - 01-11-2018 11:20 rozmawiałem jeszcze wczoraj z kolegą który ma vectre c silnik 2.2 diesel i kiedyś z tym walczył odpalaniem długo aż ktoś mu podpowiedział i założył kupnego powerboxa-czipa i mi mówił że to było z 5 lat temu i problem ma z głowy do dzisiaj , wiem że dużo ludzi jest przeciwnych tym kupnym czipom ale w takiej sprawie widać że się sprawdza RE: astra g cdti - wesol - 01-11-2018 12:04 To samo zrobisz jak wstawisz opornik na czujnik temperatury cieczy. Nawet odpięcie wtyczki też spowoduje piękne odpalanie bo komp przyjmie wartość -22 stopnia i poda max paliwa. Tyle że to półśrodek. Ja nie wiem czy masz liche wtryski czy może w pompie zaworek dziabniety i na listwie niskie ciśnienie czy co tam jeszcze. 2.2 to prawie to samo co 2.0 - bardzo nieszczęsny silnik. RE: astra g cdti - Mazur1908 - 03-11-2018 10:25 ten silnik 2.2 to faktycznie porażka , on ma niecałe 200.000 przebiegu 100 % oryginalnego bo jego brat kupił auto w polskim salonie i przeklął je na wszystkie sposoby , wtryski wszyskie regenerował , bo jak kupował uzywki to mu starczały na 2 msc , sterownik jest przymocowany na pompie który padł mu w tym roku i nie mógł znależć fachowca coby mu to ogarnął , wysyłał gdzieś do krakowa , ogólnie przeklął auto , olej zawsze leje najlepszy , paliwo też , ale jak konstrukcja motoru lipa to i tak widać nic nie da RE: astra g cdti - wesol - 03-11-2018 10:39 2.0 miałem to prawie to samo co 2.2. troszkę większe wykorbieniu. 2.0 ma osobny sterownik silnika ale też w nim padała elektronika. To pompa rotacyjna nie taka jak w 1.9 TDI. Wtryski tam raczej nie siadały tylko one mają jeszcze trawersy czyli łączenie bo wtryski są pod wałkiem rozrządu. Tam żeby wyciągnąć wtrysk musisz wyszarpac rozrząd a rozrząd jest na łańcuchu czyli z pompa wtryskowa i dalej już do wału czyli dwa łańcuchy. Teraz każdy kto to rusza to już rozrządu poprawnie nie ustawi. Regeneracja pompy nie istnieje tylko takie polsrodki. Przebieg w takim oplu cofasz bez śladu kablem takim samym jak do vaga. Problemy tam z odpalaniem to problem z trawersami lub samą pompa lub ewentualne zapowietrzenie się układu bo filtr jest koszmarny a pompki w baku nie ma. W 1.7 może być ten zawór SPV co już mówiłem bo kiedyś z Dawidem żeśmy nawet tylko wtyczkę odpinali i palił od strzała. W 1.7 zawór jest na pompie. Mam takie auto aktualnie przed domem bo szwagierka nabyła merive. Całkiem fajne autko. |