Zamula i odcina... Logi - prośba o interpretację - Wersja do druku +- Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA (http://www.vw-sharan.pl/forum) +-- Dział: DZIAŁ TECHNICZNY (http://www.vw-sharan.pl/forum/Forum-DZIA%C5%81-TECHNICZNY) +--- Dział: Diagnostyka VAG (http://www.vw-sharan.pl/forum/Forum-Diagnostyka-VAG) +--- Wątek: Zamula i odcina... Logi - prośba o interpretację (/Thread-Zamula-i-odcina-Logi-pro%C5%9Bba-o-interpretacj%C4%99) |
Zamula i odcina... Logi - prośba o interpretację - toma126 - 14-10-2018 Od około tygodnia mam problem z autem... zaczął strasznie zamulać i łapie notlaufa... na początku było dość wyraznie słychać świst turbinki - ale bez przesadnie... po 2 dniach cisza lecz dalej zamulał... w chwili obecnej słychać ją delikatnie lecz jazda to jakiś koszmar... raz na jakiś czas po odpaleniu silnika z rury wydechowej wydobywa się hmm dym- spaliny...raczej koloru ciemnego i śmierdzi jakby przepalonym olejem...także zauważyłem że raz na jakiś czas zle odpala - jakby nie chciał odpalić. Znalazłem nieszczelność na wężyku obok kolektora ssącego który idzie do któregoś zaworu pod podszybiem... wężyk zrobiony... posprawdzałem resztę wężyków i wyglądają na dobre....sztanga obok turbiny rusza się płynnie - jednak przy ruszaniu tą sztangą było słychać jakby " beknięcia " - nie wiem czy to normalne hmm... sama turbina trochę uwalona olejem ale podejrzewam że to może być od cieknącego zaworu egr bo z tyłu silnika tak jest - jak u większości Po diagnozie wyskakuje błąd 1 Fault Found: 17964 - Charge Pressure Control P1556 - 35-10 - Negative Deviation - Intermittent Postanowiłem zrobić logi - proszę abyście zerkneli... Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_FZh7T.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_1t61P.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_Ij34G.html Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_2AjWEo.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_28322NL.html Grupa 011 : http://vaglogi.pl/log-011_6Q2AZ9x.html Statyczne Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_WE3xG.html Grupa 011 BS : http://vaglogi.pl/log-011_0IH9U1.html RE: Zamula i odcina... Logi - prośba o interpretację - Bogos - 14-10-2018 Turbina do wymiany. Nic nie ładuje i żre olej także kaput. RE: Zamula i odcina... Logi - prośba o interpretację - wesol - 14-10-2018 Trzeba sprawdzić czy gdzie jaki wąż za turbo nie ma dziury na 4 palce. No ewentualnie łopatki w turbinie nie są zmasakrowane bądź wirnik ukrecony. RE: Zamula i odcina... Logi - prośba o interpretację - toma126 - 14-10-2018 Nie zauważyłem jakiegoś większego zużycia oleju... Sprawdzałem już dolot... Jeden wężyk był uszkodzony i nic więcej... RE: Zamula i odcina... Logi - prośba o interpretację - wesol - 14-10-2018 Wężyk czy wąż ? RE: Zamula i odcina... Logi - prośba o interpretację - toma126 - 14-10-2018 Wężyk co jest za egrem i nad kolektorem ssącym... RE: Zamula i odcina... Logi - prośba o interpretację - wesol - 14-10-2018 Ja mówię o wężach czyli rurach od turbo jest w auy takie kolanko od muszli turbiny do rury metalowej a dalej rura gumowa do IC no i od drugiego końca IC do góry idzie już łączony wąż w stronę kolektora dolotowego. To sprawdź i jak całe to chyba zostaje turbo do wytargania. RE: Zamula i odcina... Logi - prośba o interpretację - Bogos - 14-10-2018 (14-10-2018, 19:04)toma126 napisał(a): Sprawdzałem już dolot... Jeden wężyk był uszkodzony i nic więcej...I wymieniłeś go??? Jaki rezultat?? (14-10-2018, 21:22)toma126 napisał(a): Wężyk co jest za egrem i nad kolektorem ssącym...Od klapy gaszącej może?? RE: Zamula i odcina... Logi - prośba o interpretację - toma126 - 14-10-2018 Wesol, właśnie to wczoraj sprawdzałem...wygladalo że ok... Ale jeszcze raz dokładnie sprawdzę... Bogos, tak...to chyba jest wężyk od klapy gaszacej bo od spodu chyba było wyczuwalne ciegno....no ale nic to nie dalo RE: Zamula i odcina... Logi - prośba o interpretację - Bogos - 15-10-2018 Sprawdz prawidłowe działanie klapy gaszącej. Cięgno itp. |