Pompowtryski - logi - Wersja do druku +- Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA (http://www.vw-sharan.pl/forum) +-- Dział: DZIAŁ TECHNICZNY (/forumdisplay.php?fid=6) +--- Dział: Diagnostyka VAG (/forumdisplay.php?fid=14) +---- Dział: Analizy logów (/forumdisplay.php?fid=15) +---- Wątek: Pompowtryski - logi (/showthread.php?tid=1164) |
Pompowtryski - logi - toma126 - 07-12-2011 14:36 Witam. W ostatnim czasie mam problem z moim Sharanem AUY , po zapaleniu silnika chodzi dobrze, lecz po ok. 10- 15 sek. zaczyna przerywać przez jakieś 20sek, wiele osób od razu twierdzi że to wina pompowtrysku... wyskoczyły także błędy 01491- świeca żarowa do grzejnika Q9 01135- czujniki kontroli wnętrza pojazdu 017664- czujnik temp. silnika, zwarcie do plusa, otwarty obwód i wszystkim dobrze znany 17965- w tym błędzie po logach wyszło że mam nieszczelność w dolocie. Czy te błędy mają coś wspólnego z przerywaniem na zimnym silniku? Logi statyczne pompek na zimnym silniku http://vaglog.rtnet.pl/toma126_65149.html Statyczne na ciepłym http://vaglog.rtnet.pl/toma126_65150.html Dynamiczne na ciepłym http://vaglog.rtnet.pl/toma126_65151.html RE: Pompowtryski - logi - daneczek76 - 07-12-2011 14:52 01491- świeca żarowa do grzejnika Q9 - pierwszy błąd chodzi o świece żarową ale w Dogrzewaczu tak że to nic wspólnego z silnikiem. Może byc spalona trzeba wymontować dogrzewacz i sprawdzić świece lub elektronikę powinna być jeszcze druga cześć tego błedu o zwarciu świecy w obwodzie lub otwarciu obwodu. np: 36-00 - Open Circuit 29-00 - Short to Ground 01135- czujniki kontroli wnętrza pojazdu - jest to czujnik od alarmu też cos nie tak. 17664- czujnik temp. silnika, zwarcie do plusa, otwarty obwód - czujnik temperatury jak się nie mylę prawa bok bloku silnika sprawdź kable czy są w porządku lub wymień czujnik i wtedy może być lepiej przy rozruchu RE: Pompowtryski - logi - toma126 - 07-12-2011 15:00 Drugiej części błędu nie pamiętam, potem podłącze jeszcze raz. A jak te logi? RE: Pompowtryski - logi - daneczek76 - 07-12-2011 15:22 (07-12-2011 14:36)toma126 napisał(a): 17965- w tym błędzie po logach wyszło że mam nieszczelność w dolocie.co do tego błędu masz nieszczelność na rurach, sprawdź podłączenie węży lub sam intercooler. Wydaje się że pompki ok zrób czujnik temperatury i dolot i zobacz co z tego wyniknie. A po tych 20 sekundach jak silnik nabierze temperatury pracuje równo? RE: Pompowtryski - logi - toma126 - 07-12-2011 15:32 Właśnie na ciepłym trochę szarpie między 1500- 1900 obrotów - tylko wtedy jak delikatnie wciskam pedał gazu, jak mocniej nie jest odczuwalne, najlepsze jest to że im rano zimniej ( silnik zimny) to dłużej przerywa... Z tego co pamiętam był chyba kiedyś błąd pompowtryskiwacza ( tylko błą wykasowałem)- nie jestem pewien na 100 %. Chciałbym mieć pewność co do tych logów pompek. RE: Pompowtryski - logi - daneczek76 - 07-12-2011 15:43 nawet jak osiągnie temperatur około 70 stopni to szarpie. A jak nie było mrozów to pewnie nie było problemu z przerywanie - a te przerywanie to tak jakby nierówno pracował na trzy cylindry? RE: Pompowtryski - logi - toma126 - 07-12-2011 15:50 tzn. jest tak.- przerywa tylko z rana jak jest silnik zimny, zapale go chodzi równo, po 10 sek. zaczyna przerywać i tak jest przez ok. 15-20 sek. potem już nie przerywa- kilka razy zaraz po zapaleniu dodawałem trochę gazu- po tym też już nie przerywał. Z kolei trochę szarpie podczas delikatnego dodawania gazu w zakresie obrotów 1500- 1900, potem jest ok. Jak wcisnę mu więcej gazu przy obojętnie jakiej temp. nie szarpie. Ale to że szarpie w zakresie tych obrotów to wiem o nieszczelności w dolocie ( wyszło po logach). Chodzi mi głównie o te przerywanie z rana jak silnik zimny, o logi najbardziej. RE: Pompowtryski - logi - toma126 - 07-12-2011 22:33 (07-12-2011 14:52)daneczek76 napisał(a): 01491- świeca żarowa do grzejnika Q9 - pierwszy błąd chodzi o świece żarową ale w Dogrzewaczu tak że to nic wspólnego z silnikiem. Może byc spalona trzeba wymontować dogrzewacz i sprawdzić świece lub elektronikę Druga część błędu 01491 i 36-00 RE: Pompowtryski - logi - wesol - 07-12-2011 23:25 oznacza ze swieca zarowa spalona. Logi nieczytelne. Loguj grupy osobno pedal gazu w podloge i na w miare wysokim biegu. Silnik rozgrzany. Moim zdaniem masz problemy z kabloteka od pompek. Sprawdz je i podegnik piny we wtyczkach. RE: Pompowtryski - logi - toma126 - 08-12-2011 19:42 Silnik był rozgrzany, logowałem od 1500obr i pedał w podłogę do 3500obr... w sumie zawsze logowałem po 2 grupy, a teraz po 3 bo tak znalazłem na innych forach, ...może na pompach robi się inaczej- tego nie wiem. Modlę się aby to była tylko kabloteka Jutro lub pojutrze będę to dokładniej sprawdzał bo teraz brak czasu. |