Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA
Błąd 17965 notlauf, analiza logów proszę - Wersja do druku

+- Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA (http://www.vw-sharan.pl/forum)
+-- Dział: DZIAŁ TECHNICZNY (/forumdisplay.php?fid=6)
+--- Dział: Diagnostyka VAG (/forumdisplay.php?fid=14)
+---- Dział: Analizy logów (/forumdisplay.php?fid=15)
+---- Wątek: Błąd 17965 notlauf, analiza logów proszę (/showthread.php?tid=10565)



Błąd 17965 notlauf, analiza logów proszę - dj_lawa23 - 16-06-2017 12:08

Moje drugie autko wymaga pomocy tzn mam Seata Leona 1m1 i od kilku dni mam non stop tryb awaryjny. Autko nie jedzie, gaszę silnik, odpalam i chwila mocy jest, później znów awaria. Powyżej 2500 obrotów słychać głośne gwizdanie turbiny tak jakby turbo się kręciło z max prędkością bez obciążenia. Dolot sprawdzony i szczelny intercooler też szczelny. Turbo wyczyszczone, n75 podstawiony inny, i nadal nie mam pomysłu co z tym zrobić. Zrobiłem logi, przerwał mi przy prawie 4000obr. Proszę o analizę logów i podpowiedź jak to ugryźć. Silnik ASV zrobiony na 130kM.

Log dynamiczny grupy 11

http://vaglog.pl/log-011_7Alghk.html


RE: Błąd 17965 notlauf, analiza logów proszę - wesol - 16-06-2017 14:27

Turbo do wyciagniecia i wyczyszczenia.


RE: Błąd 17965 notlauf, analiza logów proszę - dj_lawa23 - 16-06-2017 15:08

Dzięki za odzew. Turbo wyczyszczone... Sad i w tym cały problem.


RE: Błąd 17965 notlauf, analiza logów proszę - wesol - 16-06-2017 18:32

Sorry z pospiechu nie doczytalem. Przynajmniej wyciagnij gruszke i wtedy palcem obadaj jak chodzi lapka od geometrii bo wyglada jakby deba stala. Zamyka wskazania mapsensora czyli laduje wiecej jak te 2570mbar.
Chyba ze wezyki zle podpiales bo jakbys z tego n75 pomylil cos pokombinowal to mogloby walic max doladowanie. Chodzi tu o jeden wezyk z tych trzech. Jeden to vaq czyli idacy do pompy vaq drugi to OUT czyli do tej gruszki na turbinie i ten trzeci co pisze ATM czyli atmosfera. On w asv idzie do filtra powietrza tego glownego. To ten wezyk mozesz nawet na test odpiac przy zaworku n75. Jak ten wezyk bedzie zatrkany to bedzie walic doladowanie na maxa czyli gruszka bedzie wciagnieta maksymalnie.


RE: Błąd 17965 notlauf, analiza logów proszę - dj_lawa23 - 17-06-2017 10:30

Dzięki za naprowadzenie mnie co do przyczyny. Wyjąłem turbo jeszcze raz i okazało się że ktoś przede mną już czyścił kierownice bo pierścień prowadzący był odwrotnie założony (ja jak czyściłem składałem tak jak było wcześniej) co powodowało że regulacja nie poruszała się w pełnym zakresie tzn grucha próbowała wysterować tak jak była ustawiona co doprowadziło do poluzowania tego języczka od geometrii (połączenie gruszki z pierścieniem).
Faktycznie pod obciążeniem geometria stała mimo iż na biegu jałowym wszystko wydawało się ok bo gruszka zaciągała sztangę i było słychać jak się turbina rozkręca, ale już pod obciążeniem stała sztywno. Naprawa polegała na spawaniu tego języczka i poprawnym zmontowaniu pierścienia. I teraz Turbo ciśnie tak jak fabryka chciała Smile.
Jeszcze raz dzięki i Pozdrawiam.


RE: Błąd 17965 notlauf, analiza logów proszę - waski78 - 09-07-2017 23:26

Hej kolego a zrób no loga 011 po tej zamianie i wsadź na forum dla porównania, jak to teraz pracuje pod obciążeniem . Pozdrawiam