Uniwersalny sterownik zamka do Alehambra 98 - Wersja do druku +- Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA (http://www.vw-sharan.pl/forum) +-- Dział: DZIAŁ TECHNICZNY (/forumdisplay.php?fid=6) +--- Dział: Sharan Alhambra 1995-2009, Galaxy 1995-2005 (/forumdisplay.php?fid=13) +---- Dział: Elektryka auta (/forumdisplay.php?fid=75) +---- Wątek: Uniwersalny sterownik zamka do Alehambra 98 (/showthread.php?tid=10023) |
Uniwersalny sterownik zamka do Alehambra 98 - Pawcio87 - 27-12-2016 22:58 a wiec po Częsci bedzie to porada jak podłączyć i pomoc w dalszym podłączeniu UNIWERSALNY STEROWNIK CENTRALNEGO ZAMKA taki: http://allegro.pl/show_item.php?item=5689342289 schemat [attachment=5272] Podłączenie Otwieranie/Zamykanie/Kierunki kable znajdziemy w przelotce drzwi: gruby czerwony - łączymy z żółtym, żółtoczarnym, i czerwonym gruby brązowy - Czarnym szary - Białym zielony-czerwony - Biało czarny kierunków nie podłączamy bo układ konfortu sam je aktywuję Mam pytanie pomoże ktoś z domykaniem szyb i podłączeniem klapy??? RE: Uniwersalny sterownik zamka do Alehambra 98 - tolus24 - 28-12-2016 00:04 Witam. Domykanie szyb jest realizowane poprzez podanie dłuższego sygnału na zamykanie centralnego zamka więc jeśli funkcja komfort w tym uniwersalnym sterowniku jest realizowana przez ten zielony przewód to najpierw musisz za pomocą przekaźnika odwrócić jego polaryzację na "+", a następnie podpiąć pod ten sam przewód co podpinasz sygnał na zamknięcie drzwi czyli szary w oryginalnej instalacji. Jeśli chodzi o otwieranie tylnej klapy, to o ile pamiętam, to jeśli chcesz ją odblokować tylko z centralnego zamka, żeby tylko ją otworzyć z klamki, to podpinasz przewód czerwono-czarny z uniwersalnej centralki do przewodu czerwono-żółtego (idzie od modułu centralnej elektryki do siłownika centralnego tylnej klapy). Wystarczy poszukać na forum wiele razy już było. Pozdrawiam RE: Uniwersalny sterownik zamka do Alehambra 98 - Pawcio87 - 28-12-2016 16:04 dziki kolego z tym domykaniem wszystko działa fajna sprawa z tym dla potomnych opis przekażnika jak podłączyć koszt 5zl Doprecyzuję tylko opis: Do nóżek 86 i 30 podpinasz stałe napięcie (+12V) Do 85 przewód, który steruje o stałym napięciu (czyli wyjście z centralki na domykanie szyb (-)) Do 87 podłączasz kabel domykania szyb w samochodzie (wiązka idąca do wtyku P6 - pin 25 - szary kabel - ten sam, na który podaje się impuls plusowy do zamknięcia centralnego zamka) 5 pinu przekaźnika nie podłączasz (87a). Układ ten powoduje odwrócenie polaryzacji z przewodu 85, czyli zamienia nam sterowanie minusem (-) na sterowanie plusem (+) mam dalej problem z klapa bo mam czerwono żółte 4 grube kable ;/ czy to oby na pewno któryś z tych??? czy moze inny kolor RE: Uniwersalny sterownik zamka do Alehambra 98 - tolus24 - 28-12-2016 17:48 Witam. Jak chcesz dokładanie wiedzieć to musisz sobie na forum schematów poszukać, bo generalnie w mkI przed liftem wersji instalacji było sporo. Przypuszczam, że szukałeś przy przekaźnikach/bezpiecznikach, a powinieneś szukać przy wtyczkach modułu centralnej elektryki. O ile pamiętam to powinien być to przewód czerwono-żółty, chyba 1mm2, wchodzący podajże na pin2 albo pin3, czarnej 12pin-owej wtyczki w module centralnej elektryki. A najprościej, nie koniecznie najszybciej, jeśli nie chcesz szukać schematów, to bierzesz probówkę/miernik i sprawdzasz na którym przewodzie czerwono-żółtym, jeśli jest ich więcej, pojawia się/zanika +12V przy zamykaniu/otwieraniu centralnego zamka. Pozdrawiam RE: Uniwersalny sterownik zamka do Alehambra 98 - Pawcio87 - 02-01-2017 14:46 sprawdzone wszystkie czerwo-zółte na wszytskich mam stałe napięcie +12 jak by ktoś znał jakieś inne nie da znać, do tematu wrócę póki co nie chce mi sie kaleczyć wszystkich przewodów RE: Uniwersalny sterownik zamka do Alehambra 98 - tolus24 - 03-01-2017 18:06 Witam. Zdejmij/odchyl osłonę tylnej klapy i zobacz jaki kolor i przekrój przewodu jest przy siłowniku centralnego (oczywiście będą dwa ale ten drugi to masa i pewnie będzie brązowy albo brązowy z jakimś paskiem) i taki sam musi być przy module centralnej elektryki/przekaźnikach i będziesz wiedział jaki nakłuć. Wydaje mi się, że szukasz przewodu nie tam gdzie trzeba ale mogę się mylić, a jak sprawdzisz przy siłowniku to będziemy wiedzieć na pewno. Pozdrawiam |