Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: T5 Caravelle
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam ostatnio powiększyła mi się flota o T5 Caravelle 2.0TDI 140KM. Z racji iż był wgrany soft przez jakiegoś pseudo tunnera postanowiłem po raz koleiny odwiedzić CTR Tuning. oto właśnie efekty. Smile
Nie jestem jakimś szpecem, ale przy 2254 obr/min masz max. niuton [393] po czym spada w dół na 2400 i podnosi się na chwile do góry i później w miarę równo spada w dół, nie czujesz jakieś takiej "dziury" w tym zakresie ?? - pytam z ciekawości.
to drobne niuanse ktorych by nie bylo widac jakby wlaczyl programowe wygladzanie wykresu i same wtedy kreski by byly jak z painta i nikt by nic nie wpowiedzial. A tak moze nawet turbo mialo lekka zadyszke albo cos w tym stylu. Trzeb by widziec logi ale niech mi ktos pokaze suszare ktora idzie tak jak podaje ECM. Raz udalo mi sie taka suszare wyczyscic na tyle dobrze i tak to dopracowac ze odchylka w calym zakresie nie byla wieksza jak 11 mBar. A tak to zawsze sa jakeis overbosty po 50 mBar i tak samo lekkie dołki.
Dobry wykresik.
Żadnej dziury nie odczuwam. Ten soft co poprzednik wgrał był masakra przy 1700-2000 obr jak się mocniej dodało gazu to szarpalo tak jakby po jakiś progach zwalniajacych a powyżej 3200 obr to było takie falowanie czuć dawki były takie ze niby dla dwóch starczyło. Teraz to jest frajda z jazdy polecam CTR tuning.
Tsitko i tak trzymać. Dlatego zawsze mówię że nie żałować 300 zł więcej a mieć to zrobione profi