Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Uszczelka pokrywy zaworów
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Mam pytanie czy w moim silniku występuje osobno uszczelka pokrywy zaworów bo słyszałem od znajomego mechaniora że są któreś silniki w SGA gdzie wymieniać trzeba całą pokrywę zaworów ponieważ jest zintegrowana z uszczelką.
Jest wymieniana w pdku
A podrzuci ktoś numer katalogowy tej uszczelki
Tu masz numery
038 103 483 E
038 103 469 AA
Takie numery oryginału podali w sklepie. Uszczelkę można wymienić samą.
a etka mi podaje ze nie jest dostepna ta czesc. Generalnie sporo chlopkaow z golfa juz wymienialo ta uszczelke ale nawet nie ma potrzeby tego robic. Wystarczy nieco te tulejki na srubach od tej pokrywy nieco podszlifowac i juz bedzie dociskac mocniej i nie ma prawa cieknąć. Generalnie to niby chodza pogloski ze pokrywy w PD'kach sie wyginają ale ile w tym prawdy nie wiem bo ja nie mialem takiego jeszcze przypadku.
Do Sharana i Alhambry w serwisie dostaniesz tylko uszczelke razem z pokrywa.
Ale Ford do Galaxy sprzedaje uszczelki oddzielnie. I te pasuja, bo przeciez silnik ten sam siedzi. Ale trzeba uważać, bo sa chyba dwa rodzaje. Tzn. Dwie grubości.
I tu zaczynaja sie własnie schody, bo jeśli kupisz tę cienką, to schowa się w rowek w pokrywie zaworów i dalej bedzie sie silnik pocił. Grubszej prawie nie idzie dostać. Wszystko zależy jaką masz pokrywę. Można kombinować wyciskając do rowku w pokrywie najpierw "uszczelkę w płynie" a potem zakładać gumową i niby trzyma. Ale ja na silkony i płynne uszczelki mam wyrobione już opinie i szczerze odradzam.
nie slyszalem o roznych grubosciach. Seriwsy takze sotsuja czesci z IC czyli uszczleki za 40 zl ogólnie dostepne.
Jak lekko sie poci to tak jak pisalem podpilowac tulejki i juz nie bedzie cieknac.
(04-06-2014, 21:38)wesol napisał(a): [ -> ]Jak lekko sie poci to tak jak pisalem podpilowac tulejki i juz nie bedzie cieknac.

Zrobie jak radzisz bo nawet z tą uszczelką z forda nic pewnego bo niby te same silniki ale podobno pokrywy inne a przeglądnąłem ten silnik jeszcze raz pod kątem wycieków i wyszło na to że to EGR puszcza olej a był czyszczony ze dwa miechy temu i będę musiał znaleźć teraz przyczynę znajdującego się w nim oleju