Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: bląd p0299
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
witam mam problem z mocą w moim seacie
po przekroczeniu ok 3000obr/min zapala sie i miga kontrolka świec żarowych.
po podłączeniu kompa wyskakuje błąd p0299 po zgaszeniu auta i ponownym odpaleniu jest ok
turbo po wymianie.
przewody sprawdzone
gruszka turbiny otwiera klapke ( po zgaszeniu silnika po 2 sekundach jest metaliczny odgłos z okolic gruszki przez ok 3 sekundy)
ktos miał podobny problem?

po zapaleniu sie kontrolki swiec gruszka zamyka klapke. zawor n75 podmieniony tylko ze starszego modelu 1.9tdi jedno wyjscie jest skierowane w inna strone.
ten metaliczny odglos jest tez jak zrobilem test egr wiec obstawiam ze to egr dziwnie chodzi. po depnieciu pedalu gazu zawsze przy ok 3000obr/min sie zapala
czy egr ma wplyw na odciecie gruszki
co moze odcinac gruszke?
Proponowałbym diagnostykę VCDS-em, skanerem z błędem P0299 możesz szukać pomocy do końca internetu Dodgy

Pewnie i tak nie obejdzie się bez logów Cool
błąd jest w vcds[attachment=7522]
staram sie sprawdzac jak inni na różnych forach ale dalej to samo
które logi mam wstawic ?
to jest twój błąd:

5171 - boost pressure regulation

i tak szukaj za pomocą google.

W pierwszej kolejności piszą o nieszczelności układu sterowania, w innej że turbo do roboty Sleepy
turbina po regeneracji przed wymianą nie bylo tego problemu.
warsztat w ktorym wymieniali jest teraz zamkniety przez koronavirus do odwolania wiec musze sam to naprawic
sprawdzałem wężyki podcisnienia wyglądają ok.
czy jest możliwe że gruszka pod wysokimi obrotami sie rozszczelnia?
witam znalazłem przetarty przewód od vacuum pompy do hamulców . teraz musze zanelsc nowy lub uzywke i wymienic.
podpiełem powiertrze pod zasilanie egru i tam tez słychac jak syczy z gruszki.
mieszkam w irlandii i wszystkie sklepy i szroty pozamykane do odwolania. nie mam jak kupic części i mam pytanie czy moge zaslepic podcisnienie od egr?
jest to na krótki czas póki nie otworzą warsztaty i sklepy.
mam nadzieje ze pomoże to w jezdzie i przestanie odłączac turbo po przekroczeniu 2500obr.

myśle nad wyłączeniem egru przez speca tylko co dalej z podciśnieniem czy oni też zaślepiają?
A nie możesz po prostu jakoś uszczelnić wężyk?
wężyk zakleiłem taśmą ale i tak ucieka z gruszki egr .
mysle ze to jest przyczyna błędu nieszczelności jak w temacie i odłącza turbo.
musze tak jezdzic jakis czas.chce zaślepic podcisnienie od egr tylko czy to cos da i czy sie nic nie zdupi?
Zaślep ten wężyk. Błąd będzie wywalać a nawet i może pomarańczową kontrolkę wywali. To w niczym nie przeszkadza. Moc będzie.
Stron: 1 2