Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Proszęo analizę logów AUY
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam Proszę o analizę logów,pacjent Sharan 1.9 AUY
Przechodzi w tryb awaryjny ale nie zawsze oraz spalanie na poziomie 10l/100km,Vag wskazuje:
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 038 906 019 FC
Component: 1,9l R4 EDC G001SG 1458
Coding: 00002
Shop #: WSC 00020
WVWZZZ7MZ2V036925 VWZ1Z0A1932243
2 Faults Found:
17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground
P1144 - 35-00 - -
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-00 - -
Readiness: N/A
Logi statyczne
Grupa 001
http://vaglog.pl/log-001_DC3i9O.html
Grupa 003
http://vaglog.pl/log-003_DIj15.html
Grupa 004
http://vaglog.pl/log-004_8p03jLh.html
Grupa 013
http://vaglog.pl/log-013_8HeOS27.html
Grupa 023
http://vaglog.pl/log-023_OTo90nK.html
Logi z BASIC SETTINGS
Grupa 000
http://vaglog.pl/log-000_IZSar15.html
Grupa 003
http://vaglog.pl/log-003_2J67W8I.html
Grupa 004
http://vaglog.pl/log-004_uV1Zt.html
Grupa 011
http://vaglog.pl/log-011_9L236p.html
Log dynamiczny 003
http://vaglog.pl/log-003_Lk5AF1.html
Jest to Mój pierwszy post i pierwsze logi,więc proszę o wyrozumiałość
Jeśli trzeba zrobię inne logi.Z góry dziękuje
Zrob dynamiczny 011. Przeplywka jest okej.
Tylko ten log 011 ma byc sam na 4 biegu choc bo wiem ze zima slisko itd od obrotow 1300 do ponad 4000 najchetniej do 4500.
Dziękuje za odpowiedź,postaram się jutro zrobić log choć może być ciężko ze względu na notlauf Pozdrawiam
Witam,log zrobiony na 3-ce niestety łapał tryb awaryjny
http://vaglog.pl/log-011_hpesF4E.html
dodam że ostatnio sprawdzałem vagiem jak chodzi sztanga i z kanału było widać że chodziła bez problemu
Moze byc winny n75 ale mi sie wydaje ze w turbo geometra stoi deba jak nic.
Podmien z tym elektrozaworkiem od egr bo sa prawie takie same.
Witam,rzeczywiście winna była geometria w turbinie po rozebraniu nie było za dużo nagaru lecz rysy na pierścieniu w części gorącej.Po wypolerowaniu i złożeniu problem zniknął tylko zastanawiam się czy ma to coś wspólnego z większym spalaniem?
Nie ze spalaniem nie ma nic wspolnego. Tutaj kondycja silnika czyli szczelnosc komory ustawienia rozrzadu no i wtryski.
rozrząd był robiony miesiąc temu wraz z UPG plus nowe popychacze i panewki na wałku rozrządu a wtryski idzie sprawdzić za pomocą logów?wcześniej miałem passata b5 ahu i spalanie srednie 6l/100 a tu troszkę dużo
Nie wtryskow nie sprawdzisz elektrycznie bo moga byc rozne inne anomalia z nimi generalnie z ukladem paliwowym. A po co panewki na walku wymieniales.
Ile to duzo u ciebie pali. Gdzie jezdzisz na jakich odcinkach itp?
w przypadku UPG oddałem auto do mechanika i wymienili panewki bo niby już ,,wypadało by wymienić" co do odcinków to różnie 20-30km ale silnik dość szybko sie nagrzewa z dogrzewaczem.komputer pokazuje spalanie średnie 7/100 a według tego co tankuje wychodzi 10/100
Stron: 1 2
Przekierowanie