Kolego @ Polbors 1.9 130 KM po 2005 nie znajdziesz. Pozostaje niezłomne 1,9 115 KM i 2,0 140 KM.
Z tym podniesieniem mocy na 160 KM w1,9 115 KM to trochę gratów trzeba bo nie polatasz i przynajmniej 2 tysie na zabawę.
Nie masz co obawiać się 2,0 jeśli kupisz z poleconego źródła. Pisz na priva do kolegi @Kristobal miał w zamiarze sprzedać swoją Alę w Fajnym wyposażeniu. Autko znane mi osobiście i nic mu nie brakuje.
Oczywiście wybór zawsze należy do Ciebie.
Sam wiem coś o znalezieniu logicznego 1,9 tdi ( przerabiałem to 4 lata temu ) .
Teraz prawdopodobnie po nowym roku z wielkim żalem będę sprzedawał swojego z silnikiem BTB 1.9 tdi 150km w wersji SPECJAL
.
Witam koledzy, jestem nowy i zamierzam kupić sharana z silnikiem 1.9 a rocznie będę robił ok 150 000km
tak aż tyle, na co najlepiej zwrócić uwagę?
Zagadaj bajabaj (post wyżej)Nie żebym reklamował ale BTB jest jak na lekarstwo!!!!
narazie szukam zakup będzie w lutym, jest tego trochę w internecie tylko ja szukam 7os wersji tak do 30 000zl
Witam. Interesuje mnie zakup Sharana z silnikiem BRT, auto jest z połowy 2009 roku. Czy on już będzie miał poprawiony fabrycznie ten imbus czy nadal 77mm? Drugie pytanko o dpf mokry w jakich rocznikach występował ?
A może ktoś z Was oglądał to autko?
http://allegro.pl/niemiec-vw-sharan-unit...87984.html
Nigdy nic nie bylo poprawione w sga w zadnym roczniku. Poza tym mozna powiedziec ze brt ma dpf wlasnie mokry.
Śliczne auto.
Sprawdź przed zakupem po VIN-ie w serwisie VW jego oryginalny przebieg oraz historię.
To nie jest zadny wiarygodny przebieg. Kupujesz kabelek za 30 czy 40 euro badz skanerek za 100 euro co dla typowego europejczyka z zachodu to tyle co dla nas 30 zl i szafke krecisz nawet codziennie. W aso spisuja tylko jak do nich przybedziesz to co wyswietla szafa. Chyba ze zlydnie myslisz ze ci co wymyslaja takie sprzety z nich nie kozystaja.