28-11-2016, 01:19
09-02-2017, 21:49
Brawo Brawo, napiszcie jak to wszystko się ma do odczuć w jeździe. Dużo lepiej, czy niezauważalnie lepiej?
Ja trochę z innej bajki, bo benzynę mam, ale może kiedyś się na dieselka skuszę, wtedy będę wiedział czy warto cokolwiek dłubać.
Przyzwyczajony do długich przełożeń nie mogę się w TDi odnaleźć. Chyba, że jest DSG.
Ja trochę z innej bajki, bo benzynę mam, ale może kiedyś się na dieselka skuszę, wtedy będę wiedział czy warto cokolwiek dłubać.
Przyzwyczajony do długich przełożeń nie mogę się w TDi odnaleźć. Chyba, że jest DSG.
09-02-2017, 23:02
Roznica jest znaczna lepiej ciagnie np jade 140 wcisne pedal i tutaj czuc ze autko chetnie bez wysilku zaczyna przyspieszac jak dlamnie ok. Do 190 idzie do 200 juz dluzej 200 to max na automacie wiecej sie nieda.
Zrobil sie bardziej lakomy na ropke ale to raczej wina mojej nogi ciezsza sie zrobila z przyrostem mocy
Zrobil sie bardziej lakomy na ropke ale to raczej wina mojej nogi ciezsza sie zrobila z przyrostem mocy
10-02-2017, 10:20
Nacieszysz się i wróci spalanie do normy. Taki zabieg z hamownią to koszty rzędu 1000-1200?
06-03-2018, 15:27
(10-02-2017 10:20)dyzioNR1 napisał(a): [ -> ]Nacieszysz się i wróci spalanie do normy. Taki zabieg z hamownią to koszty rzędu 1000-1200?
Teraz mogę powiedzieć 600 zl tutaj http://chiptuning.nysa.pl/ polecam 50 tys km bez awarii już nakręcone
06-03-2018, 17:12
Hamownia podwoziowa czy drogowa?