Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: auy spalanie 14l proszę o analizę
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam.
Jestem posiadaczem rakiety galaxy AUY 115
w aucie wymieniono już-rozrząd,turbo,dwumas,regeneracja skrzyni,głowica i wałek regeneracja (polok gliwice)nowe śruby oringi uszczelki popychacze ina czarne,ciśnienie sprężania ok,egr zaślepiony,oleum filtry itd nie wspomnam,piec sprawny.Auto już odpala na zimnym ok na ciepłym czasem po dwóch obrotach,spalanie pali 14lllll pomiary stacja pod korek.Od kiedy go posiadam dziwny odgłos jakby nieszczelność doładowania słychać w środku pod obciążeniem.Układ sprawdzany 5 razy przez różnych mechaników jak i przezemnie bez skutku.Proszę o analize logów i ewentualnee sugestie
dynamiczne:
Grupa 010: http://vaglog.pl/log-010_0QeEL.html
Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_3Lv1686.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_9Wg9BK.html
Grupa 008: http://vaglog.pl/log-008_r0kJiF3.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_04s7H.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_172620.html

statyczne:
http://vaglog.pl/log-005_8H88E74.html
http://vaglog.pl/log-007_eykjIP.html
http://vaglog.pl/log-013_u02Kj.html
http://vaglog.pl/log-020_Ngn59.html
http://vaglog.pl/log-023_3Fv68R.html
http://vaglog.pl/log-000_xn64vKN.html
http://vaglog.pl/log-001_nX8y8Q0.html
http://vaglog.pl/log-004_Zcge7F.html

Każda sugestia pożądana po ewentualnej naprawie podzielę się oszczędnościamiBig Grin
POZDRAWIAM Krzysiek
Witam.

Po pierwsze skąd wskazania temperatury silnika 95,4 st.C, po drugie pompki strasznie bip-y mają rozjechane, po trzecie rozrząd mógłby być lepiej ustawiony według mnie, po czwarte turbina trochę leniwie wstaje jak dla mnie. Niech jeszcze Wesol się wypowie. A skąd takie poważne remonty w tym aucie, bo ja mam obiekcje co do fachowości ich wykonania.

Pozdrawiam
remonty to na przestrzeni roku i nie z nudów ostatnio głowica z gniazdami pompowtryskiwaczy był ciągły problem z odpalaniem na zimnym-pomogło wcześniej 2 razy oringi.Ale trochę wzrosło spalanie::::)Co do reszty skrzynia pedał zostawał w podłodze poszła ze sprzęgłem turbo wiadomo zdechło reszta kosmetyka
Bipy zakładam że wina wtrysków???pytanie stanu czy ustawienia po montażu,95C po logach dymnamicznych wyłączone ogrzewanie i piec na zegarach 90. Czujnik temperatury czy co?przy okazji dziękuje za zainteresowanie
Ty mi Tolus zawsze wyciagasz slowa z ust. Ja podejrzewam tez ze tyle tego robione ze niewiadomo za co sie brac. W takich prypadkach to nawet podejrzewam ze pompki sa zalozone albo nie fachowo tez albo co gorsza wymienione na jakies inne od calkiem innego silnika.
Tak turbo ieco leniwie wstaje ale tu jeszcze mozna przymknac oko bo albo regenerowane albo majstrowane cos ale tez nie kazde turbo musi wstawac przy 1500 obr. Wazne ze nie wstaje przy 2400. Ale jak sam zwrociles uwage ze synchro tak ustawione to swiadczy ze to nie skladal pozadny mechanik. Nie wiemy czy tez pompki nie byly czasem wyszczotkowane.
pompka jedna fakt inna po nr seryjnych nie pasuje ale tak już kupiłem dzięki za odp.jak pompki to której się czepiać?
Wymień tą co ma inną końcówkę numeru niż AK. Z twoich logów wynika że pompka nr 4 jest najsłabsza.Czyli byc możę ta jest do wymiany.
Nr 2?
Przekierowanie