Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Bledy VAG
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Cześć,
Zczytałem sobie błędy (kabel usb - podobno lepszy com ale coz).
Sharan 2000r (mk2) 1.9 TDI 115km


Z tego co wiem z usterek w aucie:

1. Przepalona żarówka postojowa lewa
2. Cenralny zamek - dziala ale otwiera wszystkie drzwi poza kierowcy potem po kliknięciu w zamkniecie otwiera drzwi kierowcy a inne zamyka i po ponownym otwarciu wszystkie sa otwarte. (czytałem na forum ze albo kabelek przetarty przy drzwiach albo trzeba zaprogramować)
3. Czasem zapala sie kontrolka temperatury i miga [Obrazek: 16lt9.jpg] - po lekkim nagrzaniu wyłączeniu samochodu i włączeniu ponownym już się nie zapala.


Wszystkie kody błędów + opisy które do nich znalazłem:

750 - - - - - 02EE Obwód lampek kontrolnych // Lampka usterek, ECU, moduł kontroli wtrysku
17965 P1557 462D Ciśnienie turbosprężarki (TC) - przekroczona granica > podłączenie węża
17571 P1163 44A3 Czujnik temperatury paliwa - zwarcie do plusa, otwarty obwód
1596 - - - - - 063C Motor pozycji powietrza świeżego/obiegowego V154
959 - - - - - 03BF Lampka kontrolna zamka centralnego
532 P1750 0214 Napięcie zasilające sterownika za niskie // Napięcie zasilające, Moduł kontroli transmisji - napięcie zasilania (B+) usterka słabej baterii lub złe uziemienie
1414 - - - - - 0586 Wentylator powietrza spalania (V6)
1491 - - - - - 05D3 Świeca żarowa dla grzejnika Q9


Czy ktos dal by rade powiązać usterki ktore wymieniłem z błędami?

Czy po usunieciu jakiejs usterki blad sam znika?
Czy nie powinienem skasować błędów, przejechac sie i sprawdzic na nowo? Moze cześć z nich jest juz nieaktualna?

Dzieki
(12-10-2011 12:49)Barzant napisał(a): [ -> ]17965 P1557 462D Ciśnienie turbosprężarki (TC) - przekroczona granica > podłączenie węża

1491 - - - - - 05D3 Świeca żarowa dla grzejnika Q9

pierwszy błąd albo zawór N75 lub któryś z wężyków dziurawy, moze tez byc zapieczone łopatki odłacz węzyk który idzie do gruchy i pociągni ustami powinien chodzić sztanga lub zobacz ręką jak chodzi czy lekko.
(nie masz czasem tak że auto traci moc a po ponownym odpaleniu wszystko wraca do normy?)
drugi błąd spalona świeca dogrzewacza.
Dobrze jest najpierw skasować błędy i czekać na to które powrócą. Jedne pojawią się niemal natychmiast, inne mogą pojawić się za jakiś czas.
Oczywiście po usunięciu usterki należy ręcznie wykasować błędy z pamięci, nie kasują się automatycznie.
Bywa z niektórymi lampkami na tablicy wskaźników, że do ich skasowania należy otworzyć maskę, oczywiście musi tam znajdować się sprawny czujnik.
Oki.
Dzieki. Dzisiaj skaduje bledy i zobacze ktore pojawia sie znowu.
Jest szansa ze czesc bledow to jakies starocie.

Nie zauwazylem problemow z moca. A bylo by to baaardzo wyraznie czuc?

A ta kontrolka temp co wkleilem, ktora mi sie zapala to ktory to blad? Moze to byc temp paliwa?
Witam

Też przy pierwszym podłączeniu VAGa miałem dużo błędów które po skasowaniu już więcej nie powróciły.

pozdrawiam
Skasowalem bledy.
Czesc zniknelo.

Kontrolka cieczy chlodzącej nadal sie zapala.

Zauważyłem pewna prawidłowość.
Zaraz po odpaleniu silnik pracuje równo przez chwile.
Następnie pojawia się błąd z kontrolką temperatury i obroty co kilka sekund podskakują.
Trwa to przez chwile a następnie ustaje i obroty są prawidłowe.
Jak wtedy wyłączę zapłon i włączę ponownie nie pojawia się już błąd z temperatura i nie ma tez objawów skakania obrotów.

Wygląda mi to na nieprawidłowe działanie jakiegoś czujnika, który dopóki silnik się troszkę nie rozgrzeje zaburza praca.

O który czujnik może chodzić?
No to podaj jeszcze błędy które ci powróciły, no i warto byś podłączył vag-a wybrał podgląd któregoś kanału z pomiarem temperatury i poobserwował jakie masz wskazania bieżącej temperatury
Przekierowanie