Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Grzałka ADblue
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
Witam .
Jestem po naprawie systemu Adblue .
Wedle zasady jak se sam nie naprawisz to nikt ci lepiej to nie zrobi .

Problem grzałka w zbiorniku ( oznaczenie Z102) .

Można kupić za 900 stów zestaw naprawczy grzałki w ASO , lub używkę - cały zbiornik .
Przekładka jest prosta . Wyciągamy lampy tył , zrzucamy zderzak tył ,
odkręcamy cały zbiornik Adblue (3 śruby), odpinamy wtyczki elektryczne i podłączenie wężyka pompy Adblue .
Koniec .
Cały nowy zbiornik wkładamy na miejsce .
Dla świętego spokoju zrobiłem procedurę jakbym wlał do zbiornika nowy płyn i hula Smile system przyjął zbiornik i git .

No tak a co dalej ze starym zbiornikiem Dodgy Dobierzemy się do grzałki .

Warto by pomyśleć czy gdzieś się nie kupi samą grzałeczkę (biały element) .
Dość częsta ale łatwa do ogarnięcia usterka naszych Adblue

[attachment=4934]
[attachment=4935]
Podejrzewam ze jakbys zasymulowal jakims opornikiem ta grzalke to by wszystko dzialalo poprawnie. Chodzi oto ze system widzi prace grzalki.
I ''symulanctwo'' w chodzi w grę . Teoretycznie system zaczyna faktycznie grzać mocznik od -5C . Więdz błąd jest od grzałki która rzadko będzie pracować w naszych warunkach . Na lato oszustwo jak znalazł .Na cięzką zimę to już nie .
Witam,
temperatura na zewnątrz spadła poniżej zera to i grzałka AdBlue dała o sobie znać. Zaświeciła mi się kontrolka "check engine", błąd:
9656 - Control Circuit for Reductant Tank Heating
P202B 00 [237] - Short to GND

Skasowałem go kilka razy ale wciąż powracał. Wcześniej miałem już problemy z AdBlue (elektrody nie wykrywały dolewki AdBlue) więc kupiłem zestaw naprawczy w ASO za 820 zł (po lekkim rabacie) w skłąd którego wchodzi grzałka i elektrody. Miałem zamontowaną oryginalnie grzałkę z datą 09/10, samochód ma przebieg 210 tyś km. Mam nadzieję że nowa grzałka wytrzyma kolejne 200 tyś km.

Jak napisał kolega Maciej_F wymiana jest całkiem prosta a mi bardzo pomogły opisy jakie znalazłem na niemieckim forum (dołączam w załączniku).
Rozumuje , że nowa grzałka ci śmiga . A nie pojawił ci się znowu błąd na ''świeżej '' grzałce ?

P.S. Jakoś mi nie chciało zassać tych 2 PDFów
to zajrzałem na temat na niemieckim forum:
http://www.seatforum.de/threads/1936898-...m-alhambra

Tu sie da .Dobry manualik .
No to można kupić taką grzałeczkę jako część zamienną .
Ale za ile Confused

http://xemodex.com/us/product/heating-el...s-for-gmc/

Jest przynajmniej instrukcja jak się do niej dobrać
Ale za takie pieniądze i z Kanady zabawa nieopłacalna Blush
Tak, nowa grzałka śmiga bez problemów. Zrobiłem już na niej z 1000 km i nawet ostatnio na tych ostrych mrozach wszystko było ok. Sama wymiana myślę że łatwiejsza od wymiany termostatu Smile, przynajmniej dla mnie tak było bo miałem te niemieckie manuale.
Witam
niestety mi też padła grzałka i z tego co zauważyłem nie jestem pierwszym i jedynym, coraz bardziej rozczarowuje mnie ten samochód, moim zdaniem powinni je powymieniać w akcji serwisowej a nie żądać takiej kasy za grzałkę wartą maks 50zł. A po drugie zauważyłem, że to już drugie ustrojstwo made in Czech Republic. Pierwsze to zawór który odcina wodę na tylną nagrzewnicę, takiej tandety plastikowej to chyba ostatnio widziałem w chinskiej zabawce...

Pozdrawiam
Witaj
Witaj w klubie Smile, jaki wywala błąd do komputera w twoim aucie , u mnie jest 9688 reductant tank temperature sensor P205B - implausible signal.
Rozumiem że to też grzałka, bo chyba czujnik jest razem z grzałką.
Cześć,

Mnie tez dopadło. Błąd P202B. Dodatkowo serwis po podlaczeniu do komputera stwierdzil ze z tego powodu może sie DPF nie wypalać. Jak stwierdzić po zdjęciu zbiornika, że faktycznie ta grzałka jest walnięta? Mogę kupić zestaw naprawczy za 900zł i oddać go w razie gdyby nie pasował albo przyczyna była inna.

Pozdrawiam,
Paweł
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie