Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Przegląd błędów
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam. Sprawdzałem dziś w sharanie błędy i znowu pojawił się błąd w sekcji silnik:

17795 Sterownik silnika - uszkodzenie czujnika ciśnienia atmosferycznego brak osprzętu/nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

Tydzień temu usuwałem ten błąd, zrobiłem około 300 km(200 trasa i 100 miasto).
Usunąłem wtedy też błąd:
16989 - Uszkodzenie pamięci wewnętrznej ROM sterownika, brak osprzętu/nie związany ze sprzętem
Jakieś rady czego to może się tyczyć?

Poza tym w sekcji klimatyzacja wywaliło mi 10 błędów.

65535 - Uszkodzony moduł sterujący, nie autoryzowane
19529 - Nieznany kod błędu, nie autoryzowane
16724 - Czujnik położenia wałka rozrządu - obwód, nie autoryzowane
20302 - Nieznany kod błędu, nie autoryzowane
17184 - Jak wyżej
20566 - Nieznany kod błędu, zbyt duża oporność
8224 - Jak wyżej
22065 - Nieznany kod błędu, magistrala CAN brak sygnału
12800 - Nieznany kod błędu
6661 - Nieznany kod błędu, uszkodzenie

Klima chodzi, nic nie szwankuje. Zastanawiają mnie tylko skąd te błędy?
Pozdrawiam
Sprawdź dokładnie zasilanie, masę a w szczególności tą czarną skrzyneczkę koło lewego światła (jeśli jest). VAG sieje bezsensownymi błędami jak jest problem z prawidłowym zasilaniem.
W którym miejscu zasilanie i masę? przy aku?
przed aku.czarna prostokątna skrzyneczka połączona kablem plus z aku.
(30-09-2016 22:16)Silveros napisał(a): [ -> ]W którym miejscu zasilanie i masę? przy aku?
Przy akumulatorze sprawdź połączenia. Co do czarnej skrzynki o której piszą koledzy
to w Twoim aucie nie ma jej. Czarna skrzynka w której wytapiają się łącza. Ta skrzyneczka jest tylko w autach produkowanych po 2000 roku.Wink
Skoro są błędy związane z czujnikiem ciśnienia to ja bym wyciągnął ecm i przelutowal czujnik map i ciśnienia atmo. Wężyk jeśli nie był wymieniany to tez dał nowy.
Co do wężyków to zamierzam zmienić wszystkie. Auto swoje lata ma i na pewno któryś już nie spełnia swojej funkcji. Czy wie ktoś jakie średnice przewodów i ile metrów potrzebuje? Zamierzam dziś odłączyć EGR i sprawdzę co się dzieje z tym ECU. Trochę amator jestem bo nigdy tego nie robiłem ale doświadczenie co do samochodów mam więc myślę że z waszymi poradami sobie poradzę Smile
(30-09-2016 22:56)Bogos napisał(a): [ -> ]przed aku.czarna prostokątna skrzyneczka połączona kablem plus z aku.

sory. nie przyuwazylem ze to AFN
Przekierowanie