Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: vw sharan 2.0 tdi ciekawy
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
witam cały czas szukam czegoś takiego może w końcu to ten właściwy Big Grin nie wiem sprzedawca wydaje się być uczciwy oraz samochód porządny. Może ktoś poda mi jakieś rady jak go sprawdzić dokładniej . Z góry serdecznie dziękuje SmileSmile

http://otomoto.pl/oferta/volkswagen-shar...dd23c72c80
2.0 sobie odpuść. Problemy z pompa oleju wiec i zacieranie się tych silników to norma. Do tego mokry dpf czyli same problemy.
ale to jest ten na common rail a dpf można usunąć
Eche. Zwłaszcza że w tej budzie nigdy nie było silnika na CR. Tak wymień silnik i usuń dpf. Ile to będzie kosztować? Czekaj niech pomyślę. Silnik taki dość mocno poszukiwany będzie tani? Raczej nie. Czy będzie taki silnik 7-10 letni z przelotem hmm 200 czy 400 tys km. Będzie to loteria czy pewniak? No twój wybor-rób jak tam uważasz. Auta muszą się psuć bo inaczej to tez nie miał bym co robić.
czyli każdy 2.0 tdi się zaciera i omijać z daleka , bzdura Smile wymiana tzw imbusa zanim się wyrobi i po kłopocie
No jak kupisz auto z przełomem 200 albo 300 tys km to możesz sobie wymienić... a nawet gdyby to tylko ten imbus się wyrabia? Kupując takie auto jest spore ryzyko a jak ktoś jeszcze albo nie sprawdza vagiem auta i nie wie co i jak się je z dpf'em to ruska ruletka. Lepiej w rewolwer włożyć jedna kule i większe szanse są. Po co się pchać w taki silnik jak były w tych rocznika w miarę dobre 1.9? Weź mi to wytłumacz. Za mało wad jest w sga do poprawy? Dogrzewacz polisie podpora dwumas kabloteka w drzwiach i klapie itd. Nawet głupia winda koła.
ale ogólnie autko ciekawe chyba ?
Że 2-3 lata temu chciałem swojego sprzedać bo był do kupienia właśnie taki z 2006 r 2.0 tdi. Kolega co się mocno orientuje w vagach mi to wybił z głowy. Wtedy kosztował coś koło 18-19 tys.
Wszystkie 2.0 TDI w Sharanie miały DPF'a ??
Niby nie wszystkie ale raczej lwia cześć tak.
Stron: 1 2 3
Przekierowanie