Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Problem ze skrzynią 1.9 AUY 115
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam. Pod koniec 2015 roku wymieniałem komplet dwumasy i sprzęgła w swoim sharanie gdyż sprzęgło łapało pod koniec i słychać było dość mocno dwumas. Wszystko wymieniłem na sachsa. Zaraz po wymianie gdy odbierałem samochód od mechanika przy początkowym wciskaniu sprzęgła (jakieś 1/4) dosłuchałem się cichych głuchych puków, przy czym te wciskanie na 1/4 było tak jakby bez oporu. Mechanik twierdził, że coś tam było grzebane przy skrzyni, zagięte, nie potrafił wytłumaczyć co ale niby wszystko jest ok. Po 4 miesiącach czyli około 4tyś km ze skrzyni zaczęły dochodzić dziwne zgrzytania, i przy wciskaniu sprzęgła i bez wciśniętego (wszystko na zimnym silniku). Na wciśniętym sprzęgle te dźwięki były najcichsze ale były. Na rozgrzanym silniku słychać tylko ciche głuche pukanie tak jak zaraz po wymianie. Wysłałem cały komplet na gwarancje i okazało się, że jest ok, więc inny mechanik mi to zamontował wymieniając przy tym prawą półoś wraz z tym elementem przykręcanym do skrzyni (nie znam się ale może to całość to półoś). Po tym montażu problemy pojawiły się po raz kolejny tak samo jak po pierwszym zamontowaniu. Dodam jeszcze, że przy odejmowaniu gazu i dodawaniu czuć stukot (nie wiem czy na każdym biegu ale chyba tak). Poduszka pod silnikiem wymieniana dwa razy i bez poprawy. Czy sypie się skrzynia? Nie powiem wam czy miała ona luz gdyż mechanik który mi to wymieniał (ten drugi) pracuje już za granicą i nie mam z nim kontaktu. Jeżeli chodzi o olej to sprawdze na dniach jego stan.
temat przerabiany wielokrotnie wadliwy dwumas rozumie ze nowy ale tak sie zdarza
Jak wadliwy dwumas skoro wysyłałem na gwarancje do sachsa. Nie wydaje mi się to możliwe. Dodam jeszcze, że odpalam zawsze i gaszę na wciśniętym sprzęgle. I na zimnym po puszczeniu sprzęgła słychać dziwne stuki, grzechotanie.
jesli tak to zostaje ci mechanizm w skrzyni
Może być walniety dwumas. To co oni tam sprawdzają to tylko luzy po łuku między masami itp a to nie wszystko. Tak na odległość to nie wiemy co tam siedzi u ciebie może faktycznie polosie a może skrzynia jeśli to ta nieszczesna opisywana tu wielokrotnie. A to ze ani ty ani ten mechanik nic nie mówił i sprawdzał luz na walku itp to tylko świadczy ze amator i wymueniacz a nie fachowiec.
Dzisiaj 15*C auto stało od 8:00 do 18:00, po odpaleniu na zimno jak i po dogrzaniu do 90, przy wciśniętym sprzęgle cisza a na puszczonym na biegu jałowym te głuche dźwięki, słychać nawet na zewnątrz stojąc przy aucie :/. No i te stuki przy puszczaniu gazu i przyciskaniu podczas jazdy...
[quote='wesol' pid='96616' dateline='1474400342']
Może być walniety dwumas. To co oni tam sprawdzają to tylko luzy po łuku między masami itp a to nie wszystko. Tak na odległość to nie wiemy co tam siedzi u ciebie może faktycznie polosie a może skrzynia jeśli to ta nieszczesna opisywana tu wielokrotnie. A to ze ani ty ani ten mechanik nic nie mówił i sprawdzał luz na walku itp to tylko świadczy ze amator i wymueniacz a nie fachowiec.


no masz racje tłumacze a on swoje bo by sprawdzane............
(21-09-2016 19:21)pocisk85 napisał(a): [ -> ][quote='wesol' pid='96616' dateline='1474400342']
Może być walniety dwumas. To co oni tam sprawdzają to tylko luzy po łuku między masami itp a to nie wszystko. Tak na odległość to nie wiemy co tam siedzi u ciebie może faktycznie polosie a może skrzynia jeśli to ta nieszczesna opisywana tu wielokrotnie. A to ze ani ty ani ten mechanik nic nie mówił i sprawdzał luz na walku itp to tylko świadczy ze amator i wymueniacz a nie fachowiec.


no masz racje tłumacze a on swoje bo by sprawdzane............

No wiesz, dać tyle kasy za nowy wadliwy dmumas z sachsa... Nie do pomyślenia. Całe nic na nim przejechałem więc się nie dziw, że staram się szukać innej przyczyny.
Było kupić za połowę kasy jednomyślnie i tu przynajmniej by była pewność co do tego elementu. A tak to trzeba szukać dalej.
Przekierowanie