Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Adaptacja i kodowanie licznika
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5
Witam,przepraszam za błędy szukałem praktycznie wszędzie może coś ominąłem proszę mi wybaczyć.

Kupiłem tydzień temu sharana 2.8 vr6 174 96r skrzynia automatyczna. problem w tym jest ze licznik nie działał okazało się że jest popsuty czujnik na skrzyni ,czujnik wymieniony predkościomierz działa ale strasznie zaniża z tego co czytałem ze trzeba zrobić mu adaptacje i kodowanie mam program VAG ale jestem w tym zielony mógłby ktoś mi podrzucić schemat najlepiej przetłumaczony z góry dziekuje.
Nie nic nie trzeba robić. Możesz nawet sześć tych czujników podmienić o powinno śmigać.
śmiga tylko ze zaniża jak mam 30 to przez Vag pokazuje około 50-60n prawdopodobnie ze był zmieniany licznik.
Prawdopodobnie to licznik od diesla, obrotościomierz masz do ilu tyś.?
do 8 tyś jest. Wszystko działa obrotomierz wskazówki i kontrolki tylko predkosciomierz zaniża
No dobrze, a kodowanie licznika masz OK?
Na końcu w pięciocyfrowym kodzie powinno być 3 / automat/ xxxx3

Tu masz instrukcję kodowania:
http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=64063

Pozdrawiam.
Właśnie wydaje mi się ze tu pierdyka kodowanie i dlatego tak źle pokazuje jutro to ogarne tylko Vag'a musze ogarnąć bo jak klikam 17-instruments to na lapku wyskakuje komunikat ze przestaje działać i nie wiem co jest nie tak .
kodowanie masz nieprawidłowe
witam. mam problem z kodowaniem licznika. mam sharana po przeróbce z automatu na manual auto odpala i jezdzi tylko jest problem z predkoscią bo mi wogóle nie pokazuje na liczniku. licznik mam z pełnym fis szesc zegarów plus pełne mfa. w kodzie mam 13123 przerobiłem to na kod 13121 ze manuala mam założonego i dalej nic. i na dodatek wskazówka od paliwa lata jak oszalała. co mam zrobic ? program vcds.