Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: AUY - jak mocno wkręcić korek zbiornika wyrównawczego.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam, opiszę swój problem.
Zacząłem zauważać w samochodzie ubytek płynu wyrównawczego, zwiększanie się ciśnienia w zbiorniczku.
Obłożyłem go szmatkami, które po trasie zrobiły się różowe. Tak więc płyn z zbiorniczka wycieka.
Ciśnienie straszne, płynu nie było(w aucie piszczało), po odkręceniu podskoczyło do minimum.
Kupiłem nowy korek w ASO, jednak ma i taki jak by zatrzask, który nie pozwala go zakręcić do końca. Tzn siłą da się, jednak myślę że po coś to tam jest. Stary był tak wyrobiony, że zawsze do końca się wkręcał.
Nowy blokuje w tej pozycji:
[Obrazek: bd3d15a92712fbc7.jpg]
Tak ma być?

Niestety ciśnienie dalej jest, chyba Uszczelka pod głowica będzie do wymiany.
sprawdź jeszcze czy jest uszczelka dobra na korku jak jest uszkodzona są podobne objawy do upg lub podjedz do kogoś kto ma przyrząd do wykrywania spalin w układzie chłodzenia i będzie jasne
kolego właśnie tak powinien być dokręcony korek( nie do końca) jeśli robi się ciśnienie, to do wymiany UPG, nie kombinuj z wymianami korka czy też termostatu bo to nic nie da, jak płyn wywala to ściągaj głowice,bardzo częsty przypadek w tych autach
Raczej na pewno Sad Robota złota. U mnie słychać tylko "ps" i poziom się nie podnosi, mogę jeździć bez korka i nie ucieknie.
Powąchaj zapach w zbiorniczku, jak będzie zapach oleju czy spalin to niestety czapka do ściągnięcia ...
Korek ma ala blokadę i w tej pozycji ma być.Dokręcamy delikatnie aż poczujemy opór i wystarczy. Jak za mocno dokręcisz to zerwiesz tą blokadkę.
Co do ubywającego płynu to sprawdź obecność spalin w płynie ale na 99% to uszczelka pod głowicą do wymiany.
Kolego poradziles sobie z tym ciśnieniem?? Mam podobnie do ciebie
Przekierowanie