Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Odczytanie logów
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Sprawdź wszystkie wężyki które idą od zaworów , a najlepiej je wymień 2 złote za metr koszt nie duży a też może być to przyczyna jak jesteś pewien zaworków.
W takim razie to ja bym chyba obstawial pompowtryski. Najlepiej by bylo podmienic ale to raczej nie bedzie z kim no i kto sie zgodzi na taki manewr. Mozna by zakupic na probe bo w razie co to mozna opchnac nawet bez strat. Tylko mala uwaga wymiana czy demontaz PD to nie jest tak ze sobie wykrecasz wyciagasz i wkladasz na pałe. Trzeba miec specjalny przyrząd do ustawienia pompek w gniezdzie i wtedy przykrecamy je na stałe.
Wesol, mam pytanie do Ciebie czy po odczytaniu tych logów można zdiagnozować że siadły pompowtryskiwacze czy nie jesteś pewien w 99% , czemu pytam, ponieważ mam do kupienia oryginalne pompki za 1400pln i nie wiem czy wydawać tyle kasy i będzie dobrze czy nadal bedzie lipa, jak można zdiagnozować w 99% że to jest to do wymiany , już tyle kasy wydałem że nie mam zamiaru jeszcze na darmo wywalić 1400pl
Nie da sie tak zdiagnozować niestety. Niestety nic juz wiecej mi na mysl nie przychodzi mi co by moglo byc przyczyna tegoż problemu. W PD wlasnie jest tak ze dziabniete PD moga powodowac nadmierne spalanie czy tez zawalenie suszarki czy kata sadza a nawet doporwadzic do stopienia tłoka.

Wydaje mi sie ze musisz jednak zaryzykowac i zakupic te pompki, podmienic i wtedy sprawdzac czy pali mniej.
Dzięki za odpowiedź, kurde już tyle kasy wydałem że brak mi słów , nie chce sprzedawać auta z tego powodu ponieważ wiem czym jeżdżę, całe zawieszenie mam lemforder webasto mi lata ostatnio robiłem klime itp, a teraz to pierdzielone spalanie i brak pełnej mocySadSad pewnie jak byśmy sie spotkali to na słuch mój sharan pracuje inaczej jak inne , dźwięk na biegu jałowym jest taki stłumiony nie słychać pompwtryskiwaczy (nie wiem jak to wytłumaczyć)ale jest inaczej, i zapach spalin jest ostry że aż szczypie w oczy, katalizator mam wycięty ale to nie jego wina ponieważ już wcześniej tak śmierdziały spaliny, Wesol jak pisałem wcześniej tyle kasy wydałem że szczerzę mi jest szkoda ładować na nie wiadomo co 1400pln to nie jest mało ale to tylko zostanie
Odrzałuj i kup te pompki. Mozliwe ze ktos wczesniej wymienial koncówki wtryskowe na jakies firady czy inne i teraz juz sie niestety wyeksploatowały. Zazwyczaj spada cisnienie otwarcia w pompowtryskach i sa takie cyrki jak spadki mocy i wzrosty spalania. Kup pompki i wymień taka moja rada chyba ze chcesz jeszcze sprawdzic cisnienie na wszystkich garach zeby ewentualnie to wykluczyć.
Już podjąłem decyzje kupuje pompowtryski , też mi się tak wydaje że to one siedzą , jeszcze myślałem że sterownik jest padnięty i czasem daje dobre dane , a raz do kitu, jak wymienie je to sie odezwę, jak bedzie wszystko ok to będzie dobra rada dla następnych naszych kolegów z forum, jeszcze się zastanawiałem nad regeneracją ich w jakimś dobrym warsztacie który się tym zajmuje ale nie bardzo wiem kto się tym bawi?? Jak będzie auto naprawione to dam znać narazie wam dziękuje za pomoc!!
do cowboya uderz z forum golfa.
może głupie pytanie ale czym się zajmuje "cowboy" ?? on mi wymieni??, wie gdzie jest regeneracja pompek?? czy może mogę kupić u niego używane dobre pompki ??
ma w ofercie wymiane koncówek wtryskowych zarowno w VP jak i PD Wymiana z ustawieniem u pozadnego szpeca od tego typu spraw. Mozna sie dogadac ze ci wysle juz cale pompki a ty odeslesz swoje zeby nie czekać az zostana zrobione na twoich korpusach.
Taka mała uwaga odnosnie PD musisz mieć 038 13 0073 AK choc moga jeszcze byc AX i AC w zasadzie chodzi o tą koncówke bo inaczej to trzeba bedzie robic BIPy jesli wstawiasz inne pompki np od 130 konjej wersji AL
Stron: 1 2 3
Przekierowanie