Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: ALABAMA 1.9 ASZ proszę i analizę logów
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
z góry przepraszam za mały bałagan w tych logach ale robiłem pierwszy raz i w Warszawie nie tak łatwo
.. i z prawkiem na 3.miechy mozna się pożegnać.
http://vaglog.pl/log_271620.html
http://vaglog.pl/log_271619.html
http://vaglog.pl/log_271618.html
http://vaglog.pl/log_271617.html
były na 3 biegu.
Jakie problemy są z autem?
Były... buczał po rozgrzaniu i powyżej paczki na szafie.. poza tym w sumie ok spalanie, dosc dobrze się wkreca. co prawda moglby bardziej z dołu ale jeszcze gruszki nie przeropowalem więc sie nie czepiam. Z powodu tego buczenia kupilem przedluzke do USB laptopa pod pachę i idę do samochodu celem właśnie wykonania logów ale przed zrobieniem tych logów miałem 2 luzne godziny i zabrałem się jeszcze za sprawdzenie szczelności od filtra do turbo. lepiej zamocowalem obudowę filtra docisnalem cybanty, nowy filtr... i spadła mi sruba na dolną osłonę. klne jak szewc szukam magnesu i patrzę, że cybant od rury dolotowej do IC obija się o osłonę dolną wiec nura na dół śruba cybantu przesunięta, ukochana śrubka, ktora spadla. gdyby nie spadła pewnie bym do tego nie doszedł albo po wielu kosztownych i czasochlonnych operacjach. Wsiadam jadę, nagrzal się i jest ok nie buczy! Skoro jednak wziąłem laptopa, kupilem przedluzke usb to zrobilem te logi co by ktoś zinterpretowal co temu mojemu niedawnemu zakupowi dolega albo nie.
kurcze poczytałem : http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=&t=53752


i chyba za różowo nie jest. Ciśnienia żądane i wykonywane w. dolnychbpartiach znacznie sie różnią. pozostałe odczyty też szału nie ma.
Napewno ktoś tam majstrowal przy długości sztangi. Możliwe ze turbo poddane regeneracji. Napewno tez majstrowal przy mapie czyli chiptuning bo podniesiona jest wartość doładowania. Troszkę się nie słucha turbo ale błędu nie powinno zgłaszać. Jak to turbo kkk-taki standard.
czyli pożaru buszu nie ma. a turbo chyba właśnie kkk , moze niedługo będę miał możliwość kanału to sprawdzę.. chwilowo mam czynny Egr i też nie wiem czy grupa 003 dynamiczna wksazuje ok egr. na przyspieszanuu ok ale na odpuszczeniu gazu wartość rośnie. moze tak powinno być. chiptuninguraczej nie miał o ile poznałem właściciela to wątpię żeby to robił. Powiedział mi, ze mu mechanik powiedziałb, że turbo pochodzi głupiej jazdy 5tysi a prawidlowej kilka razy wiecej bo sa luzy... nie wiem jakie. turbo suche, bardzo cichutko świszczy ale tez nie zawsze. Najpierw tą gruche muszę pooliwić i na powrót podcisnienie egr zaślepic.
Sam chyba nie powinienem regulować sztangi bo tu juz trzeba mieć wiedzę konkretną.
Egr dostaje takie a nie inne wysterowanie ale czy się otwiera czy nie czy prawidłowo czy nie to nie stwierdzisz. Po co go podłaczales to nie wiem. Robisz bo coś myślisz ze zrobiłeś dobrze czy jak. Jak mowie cały czas ze zaslepiac wzyk to nie gdybam tylko wiem. Jak mowie ze jest majstrowane w mapie to jest. Nie wiem tylko z jakim skutkiem. To że podniesione do granicy tej turbiny to wiem ale co porobione z dawka paliwa to nie wiem. Ile koni zyskał czy że 25 przybyło czy ledwo 5 to ci nie stwierdze. Przesłałes w linku innego kolegi logi i tam też masz asz i tam jest seria bo zadane jest coś koło 2330 mbar a u ciebie 2440 mbar. Softu tez nikt nie podpisał wiec jakiś amator to robił zapewne.
Ile turbo wytrzyma to nikt ci nie powie. Można w jeden dzień zniszczyć a można latać jeszcze kilka lat.
podłączyłem jak staralem się eliminować buczenie choc to pewnie nie ma wiele wspolnego. juz zaslepione.
Przekierowanie