Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Prośba o analizę logów
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Cześć wszystkim. Mam prośbę o analizę logów. Pacjent seryjny seat alhambra 1.9 115 km.

Dynamiczne:
http://vaglog.pl/log_268885.html
http://vaglog.pl/log_268888.html

Statyczne:
http://vaglog.pl/log_268883.html
http://vaglog.pl/log_268884.html
http://vaglog.pl/log_268886.html
http://vaglog.pl/log_268890.html
http://vaglog.pl/log_268891.html

BS:
http://vaglog.pl/log_268887.html
http://vaglog.pl/log_268889.html

Błędy:
17672 - Pump-Jet Valve: Cylinder 2 (N241): Regulation Range Exceeded
P1264 - 35-10 - - - Intermittent
17675 - Pump-Jet Valve: Cylinder 3 (N242): Regulation Range Exceeded
P1267 - 35-10 - - - Intermittent
17669 - Pump-Jet Valve: Cylinder 1 (N240): Regulation Range Exceeded
P1261 - 35-10 - - - Intermittent
17948 - Vehicle Speed Signal: Signal too High
P1540 - 35-10 - - - Intermittent
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent

00810 - Sensor 1/2 for Brake Pressure
27-10 - Implausible Signal - Intermittent

Jak wywala błąd pompowtrysków to zapala się kontrolka ABS w aucie. Ale ABS ma też swój błąd. Auto łapie też notlaufy. Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrawiam
Kat synchro do poprawy. Pompki zamienić miejscami i sprawdzić oringi sprawdzić podgiac piny w kablotece pompek. Turbo tez troszkę niestabilnie pompuje.
Przekierowanie