Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Analiza logów - AUY
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Zamieszczam swoje logi, problem następujący - notlauf przy ok. 3500obr/min i teraz czy to turbina do wywalenia na stół bo żaluzje stoją, czy może przepływomierz płata figla.
Jakieś logi jeszcze zrobić.? Pozdrawiam.

DYNAMICZNE
- 003 http://vaglog.pl/log_270344.html
- 011 http://vaglog.pl/log_270345.html

BS
- 003 http://vaglog.pl/log_270347.html
- 011 http://vaglog.pl/log_270348.html
Przepływka zdrowa. Turbo stoi dęba. Wali ponad to co moze wskazac map sensor.
jak robi się takie logi ?
Pfff to czyli grucha na stół, trudno. Da się jakoś vagiem sprawdzić N75 czy N18.?
Przy demontażu/montażu turbiny należy się zaopatrzyć w jakieś nowe uszczelki, turbina -> kolektor wydech. ?? Przy okazji wywalę ssący + EGR żeby przeczyścić profilaktycznie, tam też są jakieś uszczelki, które wypadałoby przy okazji zmienić.?

@juniorbhm - żeby nie lać niepotrzebnie wody jak zrobić te logi, czy posiadasz program typu VAG lub VCDS + kabel, żeby połączyć się bezpośrednio z samochodem.? o laptopie nie wspominam ...
Jest opis jak się robi i które grupy w ydi w dziale odpowiednim. Ten temat tez przenoszę bo nie zauważyłem wcześniej ze nie jest w odpowiednim miejscu.
W 90% przypadków to geo stoi wiec myślę że na szybkiego odkrec gruszki od podstawy i pomagaj geo to wyczujesz czy się klinuje. Problemy z n75 to raczej braki doładowania tak jak problemy z samą grucha. Turbo zwalić i wyczyścić można profilaktycznie. To powinno się robić raz na 4 lata by turbo działało bezbłędnie to wtedy można zrobić na nim spokojnie 500 tys i dalej będzie dobre.
Przekierowanie