Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Proszę o interpretację błędów dogrzewacza
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
po zrobieniu testu wyszły mibtakie błędy :
Controller: 7M3 815 071 C
Component: HEIZG. B/D5W 0001
5 Faults Found:
01492 - Function Lock-Out
35-00 - -
01409 - Repeated Flame-Out
35-00 - -
01413 - Dosing/Metering Pump (V54)
29-00 - Short to Ground
01413 - Dosing/Metering Pump (V54)
29-00 - Short to Ground
01413 - Dosing/Metering Pump (V54)
29-00 - Short to Ground



Mam tez pytanie, czy mogą byc to stare błędy, nie kasowane? Nie wykasowalem ich i zastanawiam się czy nie wykasowac i wymusić zalączenie się dogrzewacza przez zwarcie czujki na podszybiu, później znów VAG...
Masz zablokowany dogrzewacz i problem z pompką paliwa. Skasuj błędy i zrób test podzespołów, posłuchaj czy chodzi, pyka pompka paliwa.
ok, dam znać jak wykonam. Dzięki
Jak zrobić test dogrzewacza??
Podłączasz VCDS-a, wchodzisz w 18 i masz tam opcję test więc wciskasz i po kolei testujesz.Wink
Po połączeniu vaga wyszły następujące błędy:
65535- Internal Control Module Memory Error
00-00
65535- Internal Control Module Memory Error
00-00
01492- Function Lock-out
35-00
01409- Repeated Flame- Out
35-00
01413- Dosing/Metering Pump (V54)
29-00- Short to Ground.

Po skasowaniu błędów i ponownej diagnozie został tylko jeden błąd:
65535- Internal Control Module Memory Error
00-00
i wiem, że tutaj chodzi o sterownik dogrzewacza. Zdemontowałem go i jest już w naprawie, ale martwi mnie błąd pompki paliwa i moje pytanie, czy ta pompka jest uszkodzona czy po prostu została zablokowana przez to, że nie działa sterownik?
Chcę to wiedzieć, bo jeśli jest uszkodzona ta pompka to na nic to, że zamontuję naprawiony dogrzewacz jak on nie dostanie paliwa.
Czy ktoś z Was spotkał się z takim czymś? Proszę o info i opinie, bo jeśli pompka jest zfajczona to od razu ją wymienię żeby to hulało jak trzeba.
Pewnie masz piec z koncowka F wiec tenat tu juz znany na forum.
(29-11-2016 21:25)wesol napisał(a): [ -> ]Pewnie masz piec z koncowka F wiec tenat tu juz znany na forum.

No powiem Ci Kolego, że Twoja wypowiedź mi bardzo pomogła.
Mi chodzi konkretnie o to: CZY GDY JEST USTERKA STEROWNIKA PIECA TO WYWALA TAKI BŁĄD POMPKI PALIWA, A DE FACTO ONA JEST SPRAWNA ? ? ?
No jak masz piec hydronik 2 to przy dziabnietym sterowniku to papla roznymi fslszywymi bledami. To juz bylo na forum wiele razy mowione. Troche slabo prawdopodobne zeby walilo tyloma roznymi bledami w tym o tym uszkodzonym sterowniku.
Bross1981.
Jak już jakis fachowiec ci naprawia ten sterownik to niech przejrzy go pod kątem pomki paliwa bo to może byc wina sterownika. Pompke paliwa oczywiście możesz sobie sprawdzić manualnie. Podaj prąd na nią impulsowo i powinno pykać i pluc paliwem. Może być i tak że pompka bedzie niby działać ale nie bedzie podawać paliwa. Mam taki właśnie przypadek w sharanie 09.
Stron: 1 2
Przekierowanie