26-04-2016, 14:42
posiadając silnik 1.9 tdi auy stosowałem zawsze norme 505.01 gościu w sklepie oferuje mi taki olej cytat z ich strony:
"Syntetyczny olej silnikowy nowej generacji, specjalnie opracowany do stosowania we wszystkich silnikach benzynowych oraz diesla marek VOLKSWAGEN, AUDI, SKODA, SEAT.
API SN/CF, ACEA C3
VW 504.00/507.00
MB229.51
BMW LL-04
GM DEXOS2"
tu jeszcze takie coś znalazłem:
Syntetyczny olej silnikowy nowej generacji, specjalnie opracowany do stosowania we wszystkich silnikach benzynowych oraz diesla marek Volkswagen, Audi, Skoda, Seat. Wysokowydajny pakiet dodatków (low SAPS – o niskiej zwartości siarki, popiołu i fosforu) zapewnia optymalne działanie systemów ochrony środowiska oraz filtra cząstek stałych (DPF). Skutecznie chroni przed zużyciem i zapewnia wyjątkową czystość części silnika. Zalecany do wszystkich nowoczesnych silników benzynowych oraz diesla, spełniających normy emisji spalin Euro 4 i Euro 5. Do stosowania we wszystkich silnikach, wymagających normy VW 502 00, 505 00, 505 01, 503 00, 503 01, 506 00, 506 01. Stosowany w silnikach o wydłużonym interwale wymiany oleju (do 30 000 km) i bez. "
No i jak widać sa oznaczenia 505.01 ale pisac można wiele
"Syntetyczny olej silnikowy nowej generacji, specjalnie opracowany do stosowania we wszystkich silnikach benzynowych oraz diesla marek VOLKSWAGEN, AUDI, SKODA, SEAT.
API SN/CF, ACEA C3
VW 504.00/507.00
MB229.51
BMW LL-04
GM DEXOS2"
tu jeszcze takie coś znalazłem:
Syntetyczny olej silnikowy nowej generacji, specjalnie opracowany do stosowania we wszystkich silnikach benzynowych oraz diesla marek Volkswagen, Audi, Skoda, Seat. Wysokowydajny pakiet dodatków (low SAPS – o niskiej zwartości siarki, popiołu i fosforu) zapewnia optymalne działanie systemów ochrony środowiska oraz filtra cząstek stałych (DPF). Skutecznie chroni przed zużyciem i zapewnia wyjątkową czystość części silnika. Zalecany do wszystkich nowoczesnych silników benzynowych oraz diesla, spełniających normy emisji spalin Euro 4 i Euro 5. Do stosowania we wszystkich silnikach, wymagających normy VW 502 00, 505 00, 505 01, 503 00, 503 01, 506 00, 506 01. Stosowany w silnikach o wydłużonym interwale wymiany oleju (do 30 000 km) i bez. "
No i jak widać sa oznaczenia 505.01 ale pisac można wiele