Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Sharan AYL ciekawe błędy
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witajcie

Oto takie błędy mi wyskoczyły w VAG-u

16654- wtryskiwacz cylinder 4 niskie napięcie
16648- wtryskiwacz cylinder 2 niskie napięcie
16660- wtryskiwacz cylnder 6 niskie napięcie
16651- wtryskiwacz cylinder 3 niskie napięcie
16657- wtryskiwacz cylinder 5 niskie napięcie
16645- wtryskiwacz cylinder 1 niskie napięcie

17457- nastawnik wałka rozrządu- zwarcie na masę
17935- nastawnik wałka rozrządu strona 1- zwarcie do masy
17923- zawór przełączający kolektora ssącego 1- zwarcie do masy
17843- przekaźnik pompy dodatkowego powietrza- zwarcie do masy
17829- zawór układu wtrysku powietrza dodatkowego- zwarcie do masy
17833- zawór przewietrzenia zbiornika- zwarcie do masy

Próbuje z nim dojść do ładu od roku już chyba. Wymieniłem na początku świece i dwie cewki bo na nie padł wyrok.
Potem wstawiłem do mechanika Aniszkiewicz Nyćkowiak w Szczecinie i tam odłączyli LPG i niby wymienili instalacje elektryczną wtryskiwaczy paliwa.
Więc nie dość że pali około 18-20L paliwa i nierówno chodzi to znalazłem przewód podćiśnienia (zalatuje benzyną) który powinien być gdzieś za silnikiem podłączony ale oczywiście ktoś go nie podłączył.

Ktoś coś pomoże i podpowie od czego ewentualnie zacząć??
Byłbym wdzięczny...
Ten przewód jeśli dobrze kojarzę powinien być podłączony do kolektora ssącego od strony grodzi. Z przodu tego nie widać. Przez to łapie ci lewe powietrze i więcej pali.
Też mi sie tak wydaje że to to. Na końcu tego węża był jeszcze jakiś plstikowy trojnik ale cały popękany.
Tylko jak tam sie kurde dostac. Myślałem żeby zdjąc filtr powietrza i tą przegrode górną ale nie jestem pewien czy to starczy
Po zdjęciu przegrody jest dość miejsca żeby wymienić ten trójnik.Ja kupiłem metalowy,ale nie było takich błędów.
Aha. Spoko to musze rozebrać. dzięki
No właśnie wiem że te błedy nie są przez to.
Dlatego tu je wrzuciłem żeby ewentualnie ktoś mi pomógł i nakierował od czego można by zacząć
kolego, jeśli jeszcze nie roztrybiłeś tematu, to pomierz prąd ładowania; i nie patrz na zamontowany wskaźnik (często pokazuje ciągle 14V); u mnie też siało błędami; warsztat elektroniczny się poddał; "zwykły" mechanik podłączył miernik (nie pamiętam ile pokazał ale dużo mniej), następnie zaproponował wymianę alternatora i po problemie
Przekierowanie