Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Szyba kierowcy/inne nie podnosi/opuszcza się sama po przytrzymaniu przycisku
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam.
Wg instrukcji (i nie tylko) w celu całkowitego opuszczenia / podniesienia szyby należy wcisnąć / pociągnąć klawisz sterujący do oporu. Z szybą od strony pasażera nie ma problemu działa tak jak książka pisze, natomiast szyba od strony kierowcy zatrzymuje się jak tylko puszczę przycisk.
Nie wiem gdzie szukać usterki. Czy jest to kwestia zaprogramowania elektrycznych szyb, a może wadliwie działa sam przycisk?
Z góry serdeczne dzięki za pomoc!
Opuść szybę za jednym zamachem do końca i przytrzymaj kilka sekund przycisk w tej pozycji, potem podnieś do góry i też przytrzymaj przycisk kilka sekund jak już się zamknie.
Nawet prosciej mozna. Tam na silniczku jest taki czujnik halotronowy ktory daje informacje o ilosci obrotow. Teraz jak mamy zamkniete szyby i pryztrzymamy wlacznik w pozycji jakby nadal zamykania szyb przez te okolo 3 sekundy to elektronika widzi ze prad jest podawany ale silniczek sie juz nie kreci. To jest info dla elektroniki ze szyba uzyskala skrajne gorne polozenie. W dol nawet nei trzeba opuszczac czy nawet otwierac szyb nawet nie centymetr. To bardzo prosta elektornika. Nie wiem czy na elektrodzie kiedys nie widzialem jakiegos podobnego schematu czy cos w tym stylu.
Dzięki za radę! Na zamkniętej szybie przytrzymałem przycisk w pozycji zamykania, po kilku sekundach szyba sama pojechała w do samego dołu - teraz szyba jeździ góra / dół bez przytrzymywania przycisku. W promocji "odzyskałem" także sterowanie szybą kierowcy po wyłączeniu stacyjki (w oknach pasażerów działało). Jeszcze raz wielkie dzięki!
Nie bardzo wiedziałem jaki tytuł wątku dać... A chodzi po prostu o to, że czasem szyba idzie sama po przytrzymaniu przycisku, a czasem muszę go trzymać aż do zamknięcia szyby. Dotyczy to głównie szyby kierowcy, w prawej - chyba wszystko jest ok.

Co może być winne - przycisk w drzwiach kierowcy, moduł komfortu? Za tą ostatnią opcją przemawia też ograniczony zasięg pilota do centralnego zamka i konieczność kilkukrotnego naciskania pilota, aby się central otworzył (rzadziej - zamknął). Dodam, że testowałem na dwóch scyzorykach; oba zdecydowanie lepiej sobie radziły w innym aucie.

Czy ktoś już spotkał się z takimi objawami?
Norma ten typ tak ma, jest bardzo niestabilny i chimeryczny
Co jest chimeryczne i niestabilne?
Przekierowanie