Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: kilka bledow 2.8 174 KM
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam dzisiaj potraktowalem Vagiem swojego szarika powiedzcie mi co moge z tego wywnioskowac:

VAG-COM Version: Release


Chassis Type: 7M - VW Sharan
Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,18,19,29,36,37,39,45,46,55,56

Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 021 906 256 P
Component: MOTRONIC M3.8.1 HS V03
Coding: 00000
Shop #: WSC 00020
4 Faults Found:
00668 - Supply Voltage Terminal 30
07-10 - Signal to Low - Intermittent
00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
01165 - Throttle Body Control Module (J338)
20-10 - Malfunction in Basic Setting - Intermittent
01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)
37-00 - Faulty
Readiness: 0000 0000

Address 03 -------------------------------------------------------
Controller: 1J0 907 379 E
Component: ABS/EDS 20 IE CAN 0001
Coding: 12812
Shop #: WSC 00011
No fault code found.

Address 08 -------------------------------------------------------
Controller: 7M0 907 040 AS
Component: CLIMATRONIC MPV V110
Coding: 00012
Shop #: WSC 46451
1 Fault Found:
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-00 - -

Address 09 -------------------------------------------------------
Controller: 7M0 962 258 B
Component: Multifunkt.Einheit 0001
Note: Excessive Comm Errors

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 7MO 919 881
Component: Kombiinstrument 053e
Coding: 00126
Shop #: WSC 76647
No fault code found.

End -------------------------------------------------------
Poprawilem tytul bo nazywanie w stylu "Pomocy" nie jest dozwolone. Poza tym wg sterownika to masz silnik 174 konny czyli AMY albo AAA z wersji przedliftowej a w profilu masz jakis inny kod silnika i niby 204 konie co nie wystepowale w tym modelu.
Wiem bo to konto kolegiWink
generlanie nie powinno sie udostepniac kont ale niewazne.
To dobrze bys pisal jakiego auta dotyczy sprawa czyli rocznik auta silnik, oznaczenie itp.
Przy takim wysypie błędów dosyć przypadkowych w pierwszej kolejności sprawdziłbym zasilanie i masy. Jeśli masz tą skrzynkę przed akumulatorem to sprawdź czy nie palą się tam przewody.

W kolejnym kroku próbowałbym powiązać przepływomierz, przepustnicę i EVAP. Może jakaś nieszczelność w dolocie, może EVAP się zaciął...
Przekierowanie