Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Zimna chłodnica a silnik nagrzany
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam
Tak jak w tytule. Po nagrzaniu silnika do 90stopni chlodnica jest nadal zimna. Jadac w trasie spokojnie do 100-120km/h nic niepokojącego sie nie dzieje, natomiast kiedy predkosc przelotowa wzrasta bądź "cisne" auto pod dużą górę temperatura wzrasta do ok. 100stopni badz wiecej. Tutaj występuje dziwna sytuacja bo po wrzuceniu na luz w ciąu minuty wskazówka wraca do 90'ciu stopni.

Termostat wymieniony - dalej to samo
Podejrzewam uszczelke pod glowica ale może warto na coś innego zwrócić jescze uwage?
Problem dalej nie rozwiązany. Slyszalem też cos o możliwosci zapchanej chlodnicy.

Miał ktoś podobny problem?
Bo próbuje wykluczyć wszystko przed wymiana UPG
Mozesz mieć problem z pompą wody na pasku rozrządu, jak wirnik się na niej obluzował, to też będą takie klocki.
Ja bym sprawdzil drożnosc chlodnicy np wezem ogrodowym oraz ta pompe wodną bo jak SKFa byla to duza sznasa ze sie sypła.
Panowie wczoraj zauważyłem jeszcze jedną dziwną sprawę.
Jechalem w mieście, w korku i przy temp. zewnętrznej ok.9stopni i w pełni nagrzanym silniku włączyłem nawiew ciepłego powietrza na maksa i temperatura silnika po chwili spadła do ok 70stopni ale powietrze leciało ciepłe.

Może jednak coś z czujnikiem temperatury?
Przekierowanie