Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Proszę o analizę logów
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam proszę o analizę logów mojego Sharana który jest po małej modyfikacji bez hamowni ale nie jestem zadowolony bo zwija asfalt zamiast przespieszać gość mówił że zaniża pomiar powietrza i oszukał ecu i początek wtrysku żeby zaczą jechać tak mi powiedział bo normalną procedurą nie chciało to jechać z niewiadomych przyczyn. zmieniłem gruszkę turbo mam od kolegi Wesol ASZ, teraz drze ale za bardzo na start bym powiedział a później słabnie jeszcze podczas zmiany biegu jeżeli nie wcisną gazu w podłogę to ma zająknięcie z 2 sekundy i ciągnie niektóre logi mam zrobione ze zmianą biegów dlatego są dziwne jeden jest na 4 biegu pozostałe na 3. Mógłby ktoś mi pomóc i doradzić tak jakby zmienna geo wieszała się czy cos wnioskuję z porównywania się do innych logów z forum proszę o poradę chciałbym żeby to w końcu miało ręce i nogi. Wiem wiem hamownia i wtedy modyfikacja i hamownia tak robi profesjonalny tuner ten gość też jest spoko i widzę że ma pojęcie nie wie tylko dlaczego zaniżało to powietrze i rozwiązał to przez oszukanie ECU tak że wie co gdzie zmienić mówił mi że miałem wogóle dziwną mapę przed końcowym zakresem miałem spadek i na samym końcu strzał w oryginalnej mapie zdziwiony był na symulatorze który miał mówi żę programu jest w 100% pewien za dużo ich zrobił żeby się pomylić i uważa że jest coś nie tak w aucie. chce nawet oddać mi kasę i wgrać serię jak chcę ale ja nie chcę serii tylko poprawić to co jest bo teraz jest o wiele lepiej Pozdrawiam
http://vaglog.pl/log_251101.html
http://vaglog.pl/log_251102.html
http://vaglog.pl/log_251103.html
http://vaglog.pl/log_251104.html
http://vaglog.pl/log_251105.html
http://vaglog.pl/log_251100.html
Jeszcze co zauważyłem jak w górnych partiach obrotów 3700 ujmę delikatnie gazu mam wrażenie jakby przyspieszał. ie wiem czy to wrażenie czy tak faktycznie jest na logach chyba jednych też tak zrobiłem.
Tak dolaodwanie nie jest za stabilne ale i tak ten program to ci robi jakis amator i nie wie pewnie co sam robi. Pierwze co to bym obadal jednak czy ta geometia chodzi plynnie. Gruszke dales jakas nowa zamiennik czy uzywke ori?? Pamietaj ze na allegro robia w balona i sprzedaja niby nowe za 100 pare zlotych ale to nie sa oryginalne. Po mojemu to jak doprowadzisz wysterowanie turbo do pożadku to jedz do normalnego tunera i zrob soft pozadny bo tak to ja nie wiem czy choc ze 140 koni bedzie z tego auta. Doladowanie na tym turbo mozna smialo ciagnac do 2450 mBar tak do 3500 obrotów a pozniej juz lekko sie dlawi tak do 2380 i dalej nawet jeszcze mniej a ty masz doladowanie przy 3000 obr 2300 mBar i przy 3500 obr 2250 mBar

Tak generalnie przeladowanie masz troszke owszem ale trwa 2 sekundy wiec nie tragedia. Nigdy nie bedzie nie bedzie szlo jak po znurku bo sie poprostu nie da. Sterowanei jest analogowe co nie. Zobacz jaki etap musi przejsc cala procedura: ECM daje sygnal dolaodowujemy i wali na maxa ustawienia. map sensor odczytuje za chwiel przeladowanie i dalej sygnal do ecm ze uz jest za duzo potem ecm daje wysterowanie dla N75 zmneijszamy podcisnienie. Podcisnienie sie umniejsza tez z jakas bezwladnoscią/opoznieniem i gruszka w tym czaie moze juz lekko odpuścić i łopatki moga sie otworzyć. Za duzo odpusci to teraz powtórka z rozywki i ecm podwyzsza i tak wkoło macieju. Ja ci mowilem ze geoemtria jest wyczyszcozna i chodzi luzno ale pamietam ze nie montowales tej turbiny odrazu tylko cos tam mowiles ze poczekasz. To ja nie wiem czy tak lezakujace turbo nie podkoroduje w srodku. Ja jakie turbo nie mialem w rekach uzywane to lapaka od geo nawet czasami nei chciala isc jak mlotkiem nie przywalielm lekko. Takz emusialem rozebrac i wyczyscic praktycznie kazde turbo.
to ujmowanie gazu mi sie kojarzy z zatkanym filtrem paliwa ale za mało sie znam zeby byc wyrocznia Big Grin
zapchany filtr paliwa bedzie tez widoczny z logach pompek. Zreszta wystarczy jedna rurke od filtra odczepic i podac butelke by po przekreceniu stacyjki bylo widac jak leci ropa. Zabkowanie ale takie przy ruszaniu czy z jazd z poczatkowego pryzspeiszania to bedzie tez powodowac woda w filtrze paliwa.

Z tym ze mysle ze kazdy jakos o swoje auto tam dba filtry wymienia, odwadnia choc raz w roku.

Soft na 100% nie jest odpowednio dopracowany. ja nie rozumiem po co od amatora kombinowac z softem i pewnei koszt tego to ze 300 zl jak za 700 czy 800 zl jest pozadnie z hamownia to zrobione.
Przekierowanie